مطالب مرتبط:
نخستین سردیس شهید جمهور در زاهدان رونمایی شد
فیلم | رونمایی از اولین سردیس شهید جمهور در زاهدان
مدیر عامل راه آهن: 600 کیلومتر خط ریلی با حمایت های رییس جمهور شهید ساخته شد
نامگذاری ایستگاه راه آهن مشهد به نام شهید جمهور
هواپیمایی چابهار وعده رییس جمهور شهید را محقق کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 17:452024-06-01فرهنگي

نخستین سردیس شهید جمهور در زاهدان رونمایی شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین سردیس شهید جمهور در کشور در زاهدان با حضور مسوولان و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه رونمایی شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین سردیس شهید جمهور در کشور در زاهدان با حضور مسوولان و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه رونمایی شد.

علی سرگزی امروز، شنبه در حاشیه این رونمایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سردیس توسط محمد سمیمی هنرمند سیستان و بلوچستان که در حوزه هنرهای تجسمی فعالیت دارند در مدت 2 هفته کار شبانه روزی ساخته شد و این هنرمند با ابزار هنر ارادت خود را به خادم فرهنگ نشان داد.

وی با اشاره به اینکه آماده سفر شهید رییسی به سیستان و بلوچستان بودیم، افزود: تقدیر الهی طور دیگری رقم خورد و قطعاً این استان از موهبت این شهید بزرگوار در دوران ریاست جمهوری در مباحث عمرانی، فرهنگی و هنری بهرمند شد و قرار بود امسال طرح های زیادی در حوزه فرهنگ و هنر با حضور این شهید بزرگوار افتتاح شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید از ظرفیت هنرمندان استان استفاده کنیم، ادامه داد: این ظرفیت در هنرمندان استان وجود دارد که این سردیس ها را برای سایر دستگاه های اجرایی و ارگان ها طراحی و اجرا کنند.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - بلوچستان - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ - سیستان
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سردیس شهید جمهور در زاهدان رونمایی شد

نخستین سردیس شهید جمهور در زاهدان رونمایی شد