مطالب مرتبط:
آخرین مهلت جذب سرباز معلم
استخدام بزرگ در آموزش و پرورش/ بخشنامه جذب سرباز معلم ها
امیر حسین صادقی: استقلال از داوری چه سوده برده؟ | پرسپولیس8 بار دیگر گل های آفساید 3 امتیازی زده بودند | بازیکنان مدنظر نکونام را جذب نکردند
رقابت ناپولی و میلان بر سر جذب لوکاکو
تولید تخم مرغ های حاوی اسیدفولیک با قابلیت جذب 95 درصدی در بدن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 17:052024-06-05سياسي

آخرین مهلت جذب سرباز معلم


ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت سربازی ممنوع است و انجام خدمت ضرورت سربازی در آموزش و پرورش هیچ گونه حق استخدامی و یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دانشجو، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد با توجه به دریافت مجوز جذب پرسنل وظیفه سال 1403 از ستاد کل نیرو های مسلح، متقاضیان می توانند در صورت دارا بودن شرایط برای تشکیل پرونده به آموزش و پرورش منطقه خود، واحد امور اداری مراجعه کنند.

بخشی از مهمترین بند های شیوه نامه جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش به شرح زیر است: صرفاً داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (با اولویت حداکثری جذب در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد)، مشروط به دارا بودن برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و سابقه خدمت نظام که تاریخ اعزام آن ها اول تیر 1403 باشد، پس از ارائه درخواست کتبی، مجاز به ثبت نام هستند.

مشمولانی که تاریخ اعزام آن ها اول مرداد 1403 و اول شهریور 1403 هستند (به شرط آن که از تاریخ واکسن زدن 15 روز گذشته باشد) پس از درخواست کتبی خود و موافقت آن اداره کل، باید به دفاتر (پلیس +10) مراجعه و درخواست تعجیل ارائه کرده و برگه آماده به خدمت به تاریخ اعزام اول تیر 1403 دریافت و به آموزش و پرورش تحویل دهند.


برچسب ها: آموزش و پرورش - کارشناسی ارشد - کارشناسی - آموزش - سرباز - پرورش - سرباز معلم
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت جذب سرباز معلم

آخرین مهلت جذب سرباز معلم