مطالب مرتبط:
دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران
دستگیری 54 معتاد متجاهر در زنجان
دستگیری 2 شرور به دلیل تیراندازی در جنوب تهران
فیلم| دستگیری قاتل فراری در قم
95درصد قهرمانی پرسپولیس به خاطر بازیکنان بود/ ابرام چرخی هم تیم های گواردیولا را قهرمان می کند!/ دستگیری افشاریان خیلی چیزها را زیر سوال برد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1403 ساعت 14:002024-06-16حوادث

دستگیری کلاهبردار هشت میلیاردی سایت دیوار


رییس پلیس فتا لرستان از دستگیری کلاهبردار تحت عنوان آگهی رهن منزل مسکونی در سایت دیوار‎ با هوشیاری و تلاش کارشناسان این پلیس خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس پلیس فتا لرستان از دستگیری کلاهبردار تحت عنوان آگهی رهن منزل مسکونی در سایت دیوار‎ با هوشیاری و تلاش کارشناسان این پلیس خبر داد.

سرگرد حسین سپهوند بیست و هفتم خرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام ‏شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر مشاهده آگهی رهن منزل مسکونی در ‏سایت دیوار که در نهایت منجر به کلاه برداری از آن ها شده است، پیگیری موضوع در دستور کار مأمورین ‏پلیس فتا لرستان قرار گرفت.

‏ وی افزود: پس از اخذ اظهارات شکات و بررسی های به عمل آمده مشخص شد قربانیان با مشاهده آگهی رهن منزل با قیمتی بسیار مناسب و پایین تر از قیمت منازل هم رده، ضمن قرار ملاقات حضوری با متهم مبالغی را به عنوان بیعانه و یا مبلغ کامل رهن به ایشان پرداخت کرده که متأسفانه ایشان پس از دریافت مبلغ دیگر پاسخگوی تماس های آن ها نبوده و تلفن همراه خود را خاموش نموده است.

این مقام مسئول ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات پلیسی و بررسی مستندات جمع آوری شده متهم را در خرم آباد شناسایی و دستگیر کرده و در اختیار مقام قضایی قرار دادند.


برچسب ها: دستگیری کلاهبردار - سایت دیوار - منزل مسکونی - رهن منزل - کلاهبردار - رییس پلیس فتا - لرستان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار هشت میلیاردی سایت دیوار

دستگیری کلاهبردار هشت میلیاردی سایت دیوار