مطالب مرتبط:
بودجه بگیری که با درآمد نجومی باز هم خرج روی دست دولت می گذارد!
زنگ خطری که برای پرسپولیس به صدا درآمد/ ایراد بزرگ تیم اوسمار مقابل حریف دفاعی
کسب 8.7 میلیارد دلار درآمد گردشگری و تشکیل 200 پرونده برای ثبت جهانی
درآمد وصولی گمرک به 31 هزار میلیارد تومان رسید
تأثیر تحریم های ثانویه آمریکا بر درآمد های صادراتی و نفتی روسیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 14:152024-05-26سياسي

فروش پساب راهی برای درآمد پایدار آبفا


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برنامه ریزی به منظور کسب درآمد پایدار از طریق فروش پساب به صنعت می تواند عامل نجات صنعت در رفع نیاز به آب باشد.

- ایسنا/البرز معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برنامه ریزی به منظور کسب درآمد پایدار از طریق فروش پساب به صنعت می تواند عامل نجات صنعت در رفع نیاز به آب باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود علویان صدر روز یکشنبه ششم خرداد در همایش سراسری معاونان خدمات مشترکین و درآمد شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور که به میزبانی استان البرز برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور کشور و همراهان او گفت: فعالیت های شهید آیت الله رییسی این پیام را برای همه مسئولان داشت که در هر جایگاهی که هستیم باید خدمت بی منت و صادقانه به مردم ارائه دهیم.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: سرمایه گذاری و برنامه ریزی به منظور کسب درآمد پایدار از طریق فروش پساب به صنعت می تواند عامل نجات صنعت در رفع نیاز به آب و تأمین منابع مالی پایدار برای شرکت به شمار رود.

علویان صدر اظهار کرد: برنامه ریزی در جهت افزایش بهره وری در ابعاد ملموس و ناملموس به ویژه نیروی انسانی از مهم ترین مؤلفه های پیشرفت و ارتقای مباحث خواهد بود.


برچسب ها: شرکت مهندسی آب و فاضلاب - برنامه ریزی - معاون برنامه ریزی - آب و فاضلاب - درآمد پایدار - امور اقتصادی - برنامه
آخرین اخبار سرویس:

فروش پساب راهی برای درآمد پایدار آبفا

فروش پساب راهی برای درآمد پایدار آبفا