مطالب مرتبط:
95درصد حیوان گزیدگی های اسدآباد از طریق سگ ها بوده است
ضرب و شتم امدادگر اورژانس توسط همراهان بیمار / عکس
انجام ماهیانه 823 مورد MRI در بیمارستان قائم اسدآباد
بازاریاب و فروشنده تلفنی - خانم
اخذ مجوز راه اندازی گروه علوم بالینی در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 11:252024-06-20پزشكي

2000 تماس تلفنی مزاحم با اورژانس پیش بیمارستانی اسدآباد


رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از 2000 مورد تماس تلفنی مزاحم با اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از 2000 مورد تماس تلفنی مزاحم با اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

مهدی بسطامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:در سال گذشته اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان دارای 15 هزار و 87 مورد تماس تلفنی بوده که از این تعداد موارد تماس ،تعداد 2000 مورد آن به تماس های تلفنی مزاحم اختصاص داشته است.

وی با اشاره به اینکه تماس های تلفنی کاذب با اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان به صورت قضایی پیگیری می شوند، تصریح کرد: تعداد موارد تماس های تلفنی مزاحم اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان در سال گذشته به نسبت سال 1401 کاهش داشته است اما با وجود آن در این رابطه نیاز به فرهنگ سازی از طریق رسانه هاست.

بسطامی تصریح کرد: مزاحمت های تلفنی از یک طرف فرصت تماس بیماران نیازمند به خدمات اورژانس را به دلیل اشغال بودن خطوط ارتباطی از بین می برد و این امر موجب آسیب یا فوت بیماران و مصدومان می شود و از طرفی باعث کاهش توان کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی در مرکز ارتباط


برچسب ها: اورژانس پیش بیمارستانی - بیمارستانی - اورژانس - دانشکده علوم پزشکی اسدآباد - علوم پزشکی - تماس های تلفنی - تماس تلفنی
آخرین اخبار سرویس:

2000 تماس تلفنی مزاحم با اورژانس پیش بیمارستانی اسدآباد

2000 تماس تلفنی مزاحم با اورژانس پیش بیمارستانی اسدآباد