مطالب مرتبط:
چرا باید در وعده صبحانه سبزیجات بخوریم؟
اگر هر روز یک تخم مرغ بخوریم چه اتفاقی می افتد؟
نکونام باعث شد برد پرسپولیس بزرگ شود/متاسفانه فوتبال ترسو همیشه بازنده است/ امیدوارم هفته آخر افسوس این بازی محتاطانه را نخوریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 12:002024-05-26اقتصادي

نودل بخوریم یا نخوریم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نودل یکی از غذا های محبوب در دنیاست و محبوبیت آن هر روز رو به افزایش است، به طوری که طبق گزارش انجمن جهانی نودل فوری، - نودل که به تازگی در دل و سفره ایرانی ها جا باز کرده غذایی خوشمزه و متفاوت است؛ جدید و متفاوت بودن آن باعث شده بسیار از مردم به دنبال تاثیر آن بر سلامت بدن باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نودل یکی از غذا های محبوب در دنیاست و محبوبیت آن هر روز رو به افزایش است، به طوری که طبق گزارش انجمن جهانی نودل فوری، در سال 2022 بیش از 121 میلیارد وعده نودل خورده شده که حدود 17 درصد بیشتر از سال 2018 بود.

این مقدار برابر با غذای مصرفی 2 سال مردم ایران است! نودل علاوه بر این که به تنهایی یک وعده غذایی کامل محسوب می شود، قابلیت ترکیب شدن آن با انواع مواد غذایی مثل سبزیجات، گوشت، مرغ، تخم مرغ و.

باعث شده مثل برنج و ماکارونی به عنوان یک پایه انواع غذا ها به یک عضو جدا نشدنی در سبد مصرف مردم کشور های مختلف تبدیل شود.

این موضوع به دلیل ویژگی هایی مثل سریع، مغذی، سالم و خوشمزه بودن نودل است و باعث شده در دل مردم ایران هم جا باز کند.

مثل هر غذای جدید دیگری که وارد فرهنگ کشورمان می شود ترس از سالم بودن یا نبودن آن هم به دغدغه ای برای مردم تبدیل شده است که در این گزارش قصد داریم به فواید و م


برچسب ها: نودل - گزارش - محبوب - غذا ها - غذای - خبرگزاری - غذایی
آخرین اخبار سرویس:

نودل بخوریم یا نخوریم؟

نودل بخوریم یا نخوریم؟