مطالب مرتبط:
برنامه تبلیغاتی نامزد های انتخابات ریاست جمهوری 1403 در صداوسیما | امروز (چهارشنبه 30 خرداد 1403)
محمدباقر قالیباف لیست اموالش را اعلام کرد/ فرزندان قالیباف نامزد انتخابات 1403 کجا هستند؟ + فیلم
وعده بزرگ زاکانی، نامزد انتخابات 1403 در مورد قیمت بنزین! + فیلم
پاسخ صدا و سیما به اعتراض حسن روحانی پس از مناظره های انتخابات 1403
زاکانی، نامزد انتخابات 1403: قیمت بنزین 3000 تومانی را به 1500 تومان اصلاح می کنم/ اقتصاد ایران خیلی سیاست زده شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 09:402024-06-19سياسي

پدیده انتخابات 1403/ تبلیغاتی که از فضای حقیقی به مجازی کشیده شده


تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در چهاردهمین دوره انتخابات، از کف خیابان ها به فضای مجازی کشیده شده است و کمتر شاهد نصب پوستر و پخش تراکت در خیابان ها هستیم، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در چهاردهمین دوره انتخابات، از کف خیابان ها به فضای مجازی کشیده شده است و کمتر شاهد نصب پوستر و پخش تراکت در خیابان ها هستیم، البته شاید این مسئله یک حسن بزرگ دارد و شاهد یک چهره زشت پس از پایان تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر و روستاها نخواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، تنور انتخابات در برخی مناطق چهارمحال و بختیاری در حال گرم تر شدن است.

در شهر شهرکرد، ستادهای انتخاباتی کاندیداها در نقاط مختلف شهر یکی پس از دیگری افتتاح می شود و جلسات و تبلیغات محیطی را برگزار می کنند، همچنین در محافل علمی، مذهبی، فضای مجازی و خانوادگی به بحث ها به انتخابات اختصاص دارد.

در سطح شهر شهرکرد چندان خبری از نصب پوسترهای تبلیغاتی نیست، به نظر می رسد طرفداران کاندیداها تمام توان خود را برای تبلیغات در فضای مجازی اختصاص داده اند، تشکیل کارزارها و گروه های مجازی برای بحث و تبادل نظر، گواه بر این مسئله است.


برچسب ها: انتخابات - کاندیداهای ریاست جمهوری - چهاردهمین دوره - تبلیغات - ریاست جمهوری - خیابان ها - چهارمحال و بختیاری
آخرین اخبار سرویس:

پدیده انتخابات 1403/ تبلیغاتی که از فضای حقیقی به مجازی کشیده شده

پدیده انتخابات 1403/ تبلیغاتی که از فضای حقیقی به مجازی کشیده شده