مطالب مرتبط:
رزمایش مشترک ایران و آذربایجان برگزار شد
10 سال گذشت| مسی: ایران می تواند شگفی ساز شود
ظرفیت تولید کامیون در ایران وجود دارد
10 سال گذشت| مسی: ایران می تواند شگفی ساز شود
برگزاری رزمایش مشترک ایران و جمهوری آذربایجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1403 ساعت 16:552024-06-14سياسي

بیم ها و امیدهای ایران


انتخابات ریاست جمهوری 1403 بعدازتایید صلاحیت یکی از کاندیدای اصلاح طلبان موجی از امید را درمیان بخش قابل توجهی ازجامعه ایرانی با خودهمراه داشته است ایا این موج تداوم خواهد یافت وامید را به جامعه ایرانی برخواهدگرداند؟ - مطالعات وبررسی های پژوهشی ومیدانی نشان میدهد که جامعه ومردم ایران طی دهه های گذشته همواره با امیدها وبیم ها ی فراوانی مواجهه بوده اند انقلاب مشروطه ،انقلاب اسلامی وجنبش دوم خرداد اوج امیدها برای ازادی و پیشرفت وتوسعه وابادانی ایران بوده است اما علیرغم همه امید ها و آرزوها و دستاوردهای ارزشمند آن ، آنچه که محقق گردیده با انچه بدان امید می رفت فاصله معنی داری داشته است .

جامعه ایرانی چند دهه است که برای امید به اینده ای بهتر تلاشهای فراوان وحتی پرهزینه ای سنگینی را متحمل شده است اما روند تحولات به گونه ای بوده که دستیابی به موفقیت را همواره سخت ودورازدسترس نموده است .

در پیمایش ملی نگرشها وارزشهای ایرانیان که درابان ماه 1402 منتشرگردیده بیش از 55% مردم اظهار داشته اند که شرایط سیاسی کشور در 5 سال اینده بدتر خواهدشد و فقط 28% امید به آیندهای بهتر در5 سال اینده دارند.

انتخابات ریاست جمهوری 1403 بعدازتایید صلاحیت یکی از کاندیدای اصلاح طلبان موجی از امید را درمیان بخش قابل توجهی ازجامعه ایرانی با خودهمراه د


برچسب ها: جامعه ایرانی - امید - ایران - جامعه - انتخابات ریاست جمهوری - امیدها - ایرانی
آخرین اخبار سرویس:

بیم ها و امیدهای ایران

بیم ها و امیدهای ایران