مطالب مرتبط:
نجات 16 نفر از میان شعله های آتش در آتش سوزی باشگاه ورزشی بانوان در اصفهان
18 زن محبوس در یک باشگاه ورزشی طعمه حریق در اصفهان نجات یافتند
جان باختن دسته جمعی در آتش سوزی هولناک شهربازی هند
آتش سوزی مرگبار در یک شهربازی در هند / 27 تن کشته شدند، اغلب کودک
آتش سوزی مرگبار در یک شهربازی در هند / 27 نفر جان باختند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 18:002024-05-26حوادث

نجات 18 زن در پی آتش سوزی باشگاه ورزشی بانوان در اصفهان


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان : با توجه به اینکه در این موتورخانه علاوه بر تجهیزات فنی، مواد آتش زا همچون پشم شیشه و فوم و نیز برخی وسایل باشگاه وجود داشت، - شرایط برای گسترش حریق، بسیار خطرناک و حادثه آفرین بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: 18 زن محبوس در یک باشگاه ورزشی واقع در خیابان خاقانی اصفهان از دام حریق نجات یافتند.

محمد شریعتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 12:42 امروز، گزارش وقوع حریق در یک باشگاه ورزشی بانوان واقع در خیابان خاقانی به آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: اکیپ اطفاء و امداد و نجات آتش نشانی اصفهان پس از اعزام سریع به محل، دریافتند که کانون حریق، موتورخانه این باشگاه در زیرزمین است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اینکه در این موتورخانه علاوه بر تجهیزات فنی، مواد آتش زا همچون پشم شیشه و فوم و نیز برخی وسایل باشگاه وجود داشت، شرایط برای گسترش حریق، بسیار خطرناک و حادثه آفرین بود.

شریعتی ادامه داد: 18 نفر از بانوان حاضر در باشگاه پس از وقوع حریق در طبقه زیرین، خود را به حیاط باشگاه رسانده بودند اما با توجه به دودزدگی شدید و احتمال خفگی، از پنج ایستگاه دیگر آتش شانی هم برای کمک به این افراد استفاده شد.


برچسب ها: سخنگوی سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - شهرداری اصفهان - اصفهان - باشگاه ورزشی
آخرین اخبار سرویس:

نجات 18 زن در پی آتش سوزی باشگاه ورزشی بانوان در اصفهان

نجات 18 زن در پی آتش سوزی باشگاه ورزشی بانوان در اصفهان