مطالب مرتبط:
برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی قصه های قرآنی تبیین در مشهد
برگزاری جلسات آسیب شناسی جشنواره مقالات و کتاب سال حوزه های علمیه+ عکس
برگزاری جلسات آسیب شناسی جشنواره مقالات و کتاب سال حوزه + عکس
آغاز جشنواره تخفیف کتاب همزمان با برگزاری امتحانات شفاهی درس خارج
فراخوان بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منتشر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 14:102024-06-13سياسي

برگزاری دومین جشنواره خبرنگار حماسه آفرین در گلستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری دومین جشنواره خبرنگار حماسه آفرین به مناسبت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

- الهام متین ظهر پنجشنبه 24 خرداد در اولین نشست فصلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران رسانه های گلستان در سال جاری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی اظهار کرد: جلب مشارکت گسترده و پرشور مردم، حفظ وحدت و انسجام و آگاهی بخشی برای انتخاب اصلح و همچنین ایجاد فضایی برای رقابت سالم و سازنده از جمله اقدامات قابل توجه اهالی رسانه استان گلستان در انتخابات اسفند ماه سال گذشته بود.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات گلستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی رتبه سوم مشارکت را کسب کرد، افزود: به طور قطع مردم فهیم گلستان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باردیگر حماسه آفرین خواهند بود.

متین از برگزاری دور دوم جشنواره خبرنگار حماسه آفرین در گلستان خبر داد و اضافه کرد: اهای رسانه هنر با تبیین ضرورت حضور حداکثری نقش مهمی در ایجاد انتخابات باشکوه دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در بخش پایانی سخنانش ضمن اشاره به هجمه همه جانبه دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات، به برخی از مسائل قانونی تخلفات در امر اطلاع رسانی و تبلیغات در پیش و حین انتخابات و بعد از آ


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - انتخابات - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - گلستان - انتخاب - چهاردهمین دوره
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره خبرنگار حماسه آفرین در گلستان

برگزاری دومین جشنواره خبرنگار حماسه آفرین در گلستان