مطالب مرتبط:
زاکانی: یک سری فعالیت های مردمی در قالب امر معروف در مترو انجام می شود که مردمی است به شهرداری ربطی ندارد
ترویج فرهنگ آزادی زندانی با هزینه قربانی در یزد
ترویج فرهنگ کاهش فرزندآوری از اهداف دشمنان اسلام و انقلاب است
مشارکت گسترده و انتخاب اصلح دو امر مهم در انتخابات پیش رو است
شروع فراخوان عضوگیری جهاد رسانه شهید رهبر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 23:552024-06-18سياسي

رسانه به ترویج فرهنگ امر به معروف کمک کند


دبیر ستاد امر به معروف گیلان، با بیان اینکه نقش رسانه ها در هدایت افکار و رفتار جامعه بسیار موثر است، گفت: رسانه می تواند در زمینه ترویج فرهنگ امر به معروف در حوزه حجاب با تبیین گری و تولیدات خوب رسانه ای کمک فراوانی کند.

- ایسنا/گیلان دبیر ستاد امر به معروف گیلان، با بیان اینکه نقش رسانه ها در هدایت افکار و رفتار جامعه بسیار موثر است، گفت: رسانه می تواند در زمینه ترویج فرهنگ امر به معروف در حوزه حجاب با تبیین گری و تولیدات خوب رسانه ای کمک فراوانی کند.

محمدمهدی صدیقی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان امروز، 29 خردادماه در نشست هم اندیشی علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار کرد: شرافت اسلام به مولفه ایمان به خدا و انجام وظایف است که بیانگر رسالت سنگینی بر دوش همگان، به ویژه متولیان حوزه فرهنگی است.

وی با بیان اینکه دشمن دریافته از راه جنگ سخت نمی تواند با اسلام مقابله کند، گفت: جوانان و نوجوانان هر جامعه مهم ترین سرمایه اجتماعی محسوب می شوند و لذا دشمنان ایران اسلامی در جنگ نرم بر روی نوجوانان و جوانان ما متمرکز شده اند تا جامعه را به سوی انحراف هدایت کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه دنیای امروز دنیای رسانه است، افزود: نقش رسانه ها در هدایت افکار و رفتار جامع


برچسب ها: امر به معروف - ستاد امر به معروف - امر به معروف و نهی از منکر - ستاد امر به معروف و نهی - معروف - رسانه - ترویج فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

رسانه به ترویج فرهنگ امر به معروف کمک کند

رسانه به ترویج فرهنگ امر به معروف کمک کند