مطالب مرتبط:
استفاده از ظرفیت های مردمی در مهمانی کیلومتری عیدغدیر 
استفاده از ظرفیت های مشترک مدیریت شهری شیراز و قزوین
جوکار: اخلاق مداری از سوی کاندیداها بر روی مشارکت مردم در انتخابات اثرگذار است
ضرورت استفاده از ظرفیت خوزستان برای ایجاد اشتغال سبز
استفاده حداکثری از ظرفیت مناطق آزاد برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی/ آمادگی اروند برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 23:552024-06-10سياسي

استفاده از همه ظرفیت ها برای مشارکت در انتخابات


استاندار لرستان با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت هایی که باعث تقویت نظام اسلامی می شود باید در انتخابات پیش رو استفاده کنیم، افزود: راهبرد مقام معظم رهبری، - ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت هایی که باعث تقویت نظام اسلامی می شود باید در انتخابات پیش رو استفاده کنیم، افزود: راهبرد مقام معظم رهبری، راهبرد مشارکت و حفظ استمرار خدمت، شهید خدمت است و این راهبرد اساسی ما خواهد بود.

ابوطالب شفقت روز دوشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت: شهید رییسی پس از جنگ تحمیلی تنها شخصیتی بود که توانست تلفیقی از اخلاق، دینداری و کار در جریان زندگی مردم پدید آورد که تبیین این امر نیازمند هنرمندی است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت هایی که باعث تقویت نظام اسلامی می شود باید در انتخابات پیش رو استفاده کنیم، افزود: راهبرد مقام معظم رهبری، راهبرد مشارکت و حفظ استمرار خدمت است و این راهبرد اساسی ما خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغات انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جهموری در کشور گفت: باید زمینه ای فراهم شود که آحاد جامعه حتی در روستاهای دور افتاده از روند برگزاری انتخابات در کشور آگاه باشند.


برچسب ها: استاندار لرستان - انتخابات - نظام اسلامی - راهبرد - ظرفیت ها - استفاده - مقام معظم
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از همه ظرفیت ها برای مشارکت در انتخابات

استفاده از همه ظرفیت ها برای مشارکت در انتخابات