مطالب مرتبط:
موشک های مقاومت شمال فلسطین اشغالی را در خاموشی فرو برد
آلمان و فرانسه موشک های دوربرد مشترک تولید می کنند
گزارش زنده هفته 29 لیگ / دقیقه 45: گل دروازه خالی ارونوف برای پرسپولیس، چشمی استقلال را با گل به رختکن برد/ کامبک 3گله اس خوزستان درخانه مس! / نساجی هم پیش افتاد
گزارش زنده هفته 29 لیگ / پایان نیمه: گل دروازه خالی ارونوف برای پرسپولیس، چشمی استقلال را با گل به رختکن برد/ کامبک 3گله اس خوزستان درخانه مس! / نساجی هم پیش افتاد
گزارش زنده هفته 29 لیگ / پایان نیمه: گل دروازه خالی ارونوف برای پرسپولیس، چشمی استقلال را با گل به رختکن برد/ کامبک 3گله اس خوزستان درخانه مس! / نساجی هم پیش افتاد/ کامبک فولاد مقابل پیکان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 13:352024-05-29بين الملل

مسکو تولید موشک های کوتاه و میان برد را سرعت می بخشد


معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز(چهارشنبه) تاکید کرد برنامه های تهاجمی ناتو علیه روسیه ممکن است مسکو را به تسریع تولید استقرار احتمالی موشک های برد متوسط و کوتاه ترغیب کند.

- معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز(چهارشنبه) تاکید کرد برنامه های تهاجمی ناتو علیه روسیه ممکن است مسکو را به تسریع تولید استقرار احتمالی موشک های برد متوسط و کوتاه ترغیب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی ریابکوف ، معاون وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه روسیه چند سال قبل برنامه های پژوهشی مربوطه و تدابیر دیگر خود برای برنامه تولید این سامانه ها را اعلام کرد، گفت: ما هیچ زمانی را هدر نداده ایم.

و من فکر می کنم اقدامات هر چه تهاجمی تر ناتو علیه ما این الزام را ایجاد می کند که ما به آنها سخت ترین پاسخ ممکن را در این حوزه بدهیم و این اقدامات ممکن است باعث تشدید برنامه های تولید این موشک ها بشوند.

ریابکوف در ادامه خاطر نشان کرد: پیوستن بلاروس به رزمایش هایی که روسیه بر سر استفاه از تسلیحات هسته ای تاکتیکی و غیرراهبردی برگزار کرد باعث نقض معاهده ان.

پی.

تی (ممنوعیت اشاعه تسلیحات هسته ای) نمی شود.

او به خبرنگاران تاکید کرد: از آنجا که ما و بلاروس بخش های لاینفک دولت اتحادیه هستیم یک محیط مشترک به جهت تضمین امنیت نظامی داریم.


برچسب ها: وزیر امور خارجه روسیه - معاون وزیر امور خارجه - وزیر امور خارجه - برنامه - روسیه - معاون وزیر - امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

مسکو تولید موشک های کوتاه و میان برد را سرعت می بخشد

مسکو تولید موشک های کوتاه و میان برد را سرعت می بخشد