مطالب مرتبط:
حماسه مردم در بدرقه شهدای خدمت با حضور گسترده در انتخابات تکمیل شود
انتخابات 8 تیر، کامل کننده بدرقه شهدای خدمت خواهد بود
فیلم/ امام جمعه یزد در گفتگو با ایرنا: مردم، آگاهانه و پر شور در انتخابات شرکت کنند
گزینش خوب و آگاهانه در انتخابات یک وظیفه است
نشست خبری مسئول برگزاری انتخابات در خارج از کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1403 ساعت 15:452024-06-16سياسي

برگزاری انتخابات آگاهانه ادامه بدرقه شهیدان خدمت است


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از شکل گیری قرارگاه عمار با مدیریت سپاه ناحیه ملایر در راستای ایجاد شور و نشاط و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از شکل گیری قرارگاه عمار با مدیریت سپاه ناحیه ملایر در راستای ایجاد شور و نشاط و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این قرارگاه شامل 14 کمیته زیر مجموعه است.

فرشاد کشاورزیان یکشنبه 27 خرداد ماه در جلسه هماهنگی مشارکت عمومی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو که با حضور افراد اثرگذار و پیشکسوت در بخش های هنری، فضای مجازی و رسانه شهرستان برگزار شد، افزود: باید به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و آگاهانه با هدف نقطه زنی و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش برویم.

وی با بیان اینکه به طور قطع برگزاری انتخاباتی آگاهانه ادامه بدرقه شهیدان خدمت است، خاطرنشان کرد: پرتلاش بودن و معتقد بودن به مبانی انقلاب؛ دو ویژگی بسیار مهم برای رییس جمهور آینده کشور محسوب می شود.

کشاورزیان با تاکید بر اینکه شهید آیت الله رییسی این دو ویژگی را داشتند و خداوند به واسطه خلوص نیت و زحمات ایشان، عزتی پرآوازه و ماندگار به وی داد، افزود: به طور قطع فقدان ایشان و همکاران شهیدشان در سانحه بالگرد برای ما ضایعه بزرگ است.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - حضور حداکثری در انتخابات - انتخابات ریاست - فرهنگ و ارشاد اسلامی - حضور حداکثری
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات آگاهانه ادامه بدرقه شهیدان خدمت است

برگزاری انتخابات آگاهانه ادامه بدرقه شهیدان خدمت است