مطالب مرتبط:
شهید رییسی تراز کار و خدمت را در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتقا داد
حقانی: شهید رییسی مشکلات بین کشورهای اسلامی را حل کرد
شهید آیت الله رییسی مدیری در تراز انقلاب اسلامی بود
نشست شهید رییسی به مثابه رییس جمهور تراز انقلاب اسلامی در قم برگزار می شود
تشییع 10 میلیونی شهید رییسی نشانه اقتدار نظام اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 18:552024-05-27سياسي

شهید رییسی مصداق عینی برای تمام شعائر جمهوری اسلامی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه شهید رییسی برگ زرین تاریخ معاصر است، افزود: شیوه مدیریت آیت الله رییسی برای الگوبرداری نه تنها در ایران؛ - ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه شهید رییسی برگ زرین تاریخ معاصر است، افزود: شیوه مدیریت آیت الله رییسی برای الگوبرداری نه تنها در ایران؛ بلکه در تمامی دنیا و برای همه تاریخ قابل بهره برداری است.

اعظم روانشاد روز دوشنبه در گردهمایی سراسری اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لرستان که به یاد سید شهیدان خدمت در سینما کیو خرم آباد برگزار شد ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ضایعه جبران ناپذیر شهادت رییس جمهور و همراهان گرانقدرشان گفت: شهید جمهور مفهومی ورای ترکیب کلماتی که ما به عنوان یک سمت اجتماعی - سیاسی تحت عنوان رییس جمهور در ذهن داریم و به زبان می آوریم را در خود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه شهید جمهور مصداق جمهوریت، مردم محوری، دموکراسی و شهید شدن و شهادت در راه مردم باوری است، بیان کرد: شهید جمهور تنها به معنای شهادت رییس جمهور نیست؛ بلکه معنای ثانویه ای را در خود مستتر دارد و آن شهادت برای جمهوریت اسلامی و برای مردم است.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - رییس - آیت الله رییسی - رییسی - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

شهید رییسی مصداق عینی برای تمام شعائر جمهوری اسلامی است

شهید رییسی مصداق عینی برای تمام شعائر جمهوری اسلامی است