مطالب مرتبط:
مقامات صهیونیست احتمال از سرگیری مذاکرات در آینده نزدیک را بسیار اندک دانستند
حماس: رهایی چند اسیر واقعیت شکست راهبردی رژیم صهیونیستی را تغییر نمی دهد
حماس: اسرای بیشتری خواهیم گرفت
شهادت 210 فلسطینی در اردوگاه النصیرات+بیانیه حماس
حماس : اسرای بیشتری خواهیم گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 12:252024-06-09بين الملل

شرط حماس برای از سرگیری مذاکرات


ما به میانجی ها اعلام کرده ایم که در صورت توقف کامل جنگ و خروج کامل نیروهای دشمن از نوار غزه، آماده از سرگیری مذاکرات هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که شخص بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نمی خواهد جنگ علیه نوار غزه پایان یابد.

غازی حمد افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی می داند که پس از هشت ماه جنگ، هیچ دستاوردی نداشته است، نه اسیران صهیونیست آزاد شده اند، نه حماس نابود شده و نه توانسته با همه فرصت هایی که آمریکا در اختیارش گذاشته است، اوضاع غزه را به سود خود تغییر دهد.

وی اضافه کرد: تاکنون اسراییل به صورت آشکار و روشن اعلام نکرده که آتش بس دائم را می پذیرد و این چیزی است که ما از میانجی ها خواسته ایم، آن را مشخص کنند.

   حمد ادامه داد: ما به میانجی ها اعلام کرده ایم که در صورت توقف کامل جنگ و خروج کامل نیروهای دشمن از نوار غزه، آماده از سرگیری مذاکرات هستیم.

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: مقاومت نمی پذیرد که اسراییل، وضعیت جدیدی را در نوار غزه تحمیل کند، به کسانی که فکر می کنند اسراییل می تواند این کار را انجام دهد و حماس را از صحنه سیاسی خارج کند، می گوییم که از صحنه خارج نخواهیم شد و طرفی که خارج خواهد شد، اشغالگران هستند.


برچسب ها: نخست وزیر رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - مقاومت اسلامی فلسطین - صهیونیستی - نخست وزیر - از سرگیری
آخرین اخبار سرویس:

شرط حماس برای از سرگیری مذاکرات

شرط حماس برای از سرگیری مذاکرات