مطالب مرتبط:
عملکرد 18 بانک در اعطای تسهیلات مسکن صفر است
عملکرد 18 بانک در اعطای تسهیلات مسکن صفر است
بی توجهی بانک ها به پرداخت تسهیلات مسکن + جزییات
رشد 304 درصدی تسهیلات ساخت مسکن در سال 1402
مخبر: پرداخت تسهیلات و سهم الشرکه بانک ها تسریع شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 09:452024-05-26سياسي

عملکرد 18 بانک در اعطای تسهیلات مسکن صفر است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم شورای اسلامی درباره عملکرد بانک ها در عمل به قانون جهش تولید ملی مسکن و اعطای تسهیلات در این حوزه، - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان انتقاد از عملکرد بانک ها در عمل به قانون مجلس در اعطای تسهیلات مسکن گفت: بانک مرکزی و بانک های تابعه باید در سیاست های اتخاذشده، تجدیدنظر کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم شورای اسلامی درباره عملکرد بانک ها در عمل به قانون جهش تولید ملی مسکن و اعطای تسهیلات در این حوزه، گفت: یکی از تکالیف جدی هم دولت و هم مجلس این است که برای تعیین تکلیف مسکن اقداماتی جدی انجام دهند.

وی ادامه داد: یکی از راه کار های رونق در ساخت وساز مسکن اعطای تسهیلات مسکن است که مجلس در این خصوص قانونی مصوب و بانک ها را ملزم کرد 20 درصد از اعتبارات خود را صرف اعطای تسهیلات مسکن کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد:، اما بر اساس آمار منتشرشده عملکرد 18 بانک در سال گذشته در اعطای تسهیلات مسکن صفر بوده است، پیگیر این موضوع هستیم که چرا بانک ها باید در این حد نقص و قصور در اعطای تسهیلات داشته باشند.


برچسب ها: اعطای تسهیلات - کمیسیون اجتماعی مجلس - مجلس یازدهم شورای اسلامی - کمیسیون اجتماعی - تسهیلات - تسهیلات مسکن - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد 18 بانک در اعطای تسهیلات مسکن صفر است

عملکرد 18 بانک در اعطای تسهیلات مسکن صفر است