مطالب مرتبط:
اقامه باشکوه نماز عید سعید قربان در حرم، جلوه گاه شور و شعور زائران
نماز عید قربان در عتبات مقدسه عراق برگزار شد
اصفهان برای دعای عرفه کجا برویم؟/برگزاری نماز عید قربان در مصلای نصف جهان
نماز عید قربان در گلستان اقامه می شود
اعلام جزییات اقامه نماز عید قربان در حرم امام رضا (ع)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1403 ساعت 15:402024-06-17سياسي

اقامهٔ باشکوه نماز عید قربان در عتبات عالیات + ویدئو


نماز عید قربان یکی از نمازهای مهم در میان مسلمانان جهان است که هرساله در میان اهل تشیع و تسنن با شکوه خاصی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماز عید قربان صبح امروز دوشنبه (28 خردادماه) در تمامی عتبات عالیات، امامزادگان و بقاع متبرکه و همچنین مساجد ایران و سراسر جهان اسلام با شکوه برگزار شد.

در تهران نیز این نماز به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری ـ رییس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات کشور ـ در دانشگاه تهران از ساعت هشت صبح اقامه شد.

همچنین روز گذشته 40 هزار فلسطینی، نماز عید قربان را در مسجد الاقصی در شهر قدس اشغالی با وجود محدودیت های رژیم صهیونیستی و جلوگیری از حضور جوانان اقامه کردند.

ضمنا عتبات عالیات همچون حرم امیرالمومنین(ع) در نجف، حرم امام حسین(ع) در کربلا و حرم امام رضا(ع) در مشهد میزبان نمازگزاران بود.

در فیلم زیر اقامه نماز عید قربان در حرم امیرالمومنین(ع) را خواهیم دید: همچنین این نماز باشکوه در کربلا و بین الحرمین با نظم خاصی برگزار شد: این نماز باشکوه در آستان امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) نیز با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد: همچنین در مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور ایران نیز نماز باشکوه عید قربان با حضور پر شور مردم برگزار شد.


برچسب ها: نماز عید قربان - نماز عید - عتبات عالیات - عید قربان - نماز - امامزادگان و بقاع متبرکه - محمدجواد حاج علی اکبری
آخرین اخبار سرویس:

اقامهٔ باشکوه نماز عید قربان در عتبات عالیات + ویدئو

اقامهٔ باشکوه نماز عید قربان در عتبات عالیات + ویدئو