مطالب مرتبط:
توزیع اقلام زیستی و غذایی در بین متاثران از سیلاب و آبگرفتگی ارومیه
توزیع اقلام زیستی و غذایی در بین متاثران از سیلاب و آبگرفتگی ارومیه
خانواده گرفتار در گل و لای محور تاکستان به روستای مرچین نجات یافتند
دزد طلای زنان مسن در ارومیه دستگیر شد
ببینید | تصاویری از بارش شدید تگرگ در ارومیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1403 ساعت 19:552024-05-24حوادث

نجات 50 نفر از شهروندان گرفتار در سیلاب ارومیه


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از انجام بیش از 30 مورد عملیات امداد و نجات از سوی آتش نشانی در آبگرفتگی روز گذشته ارومیه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از انجام بیش از 30 مورد عملیات امداد و نجات از سوی آتش نشانی در آبگرفتگی روز گذشته ارومیه خبر داد.

حسین سرباز رشید در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه روز گذشته بیش از 1500 تماس تلفنی از سوی شهروندان برای امدادرسانی با سامانه 125 آتش نشانی ارومیه انجام شد، اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و صدور وضعیت نارنجی از سوی معاونت خدمات شهری پیش بینی های لازم انجام و روز گذشته با شروع بارش، تمامی تیم های عملیاتی به همراه تجهیزات و خودروهای عملیاتی آتش نشانی در آماده باش کامل بود که با ورود آب به منازل شهروندان عملیات امدادرسانی آغاز شد.

وی افزود: با توجه به آبگرفتگی معابر و هماهنگی ستاد مدیریت بحران با ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه و پس از تماس شهروندان مبنی بر نیاز به امداد رسانی، 40 نفر از آتش نشانان به همراه 17 دستگاه خودرو سبک و سنگین و چند دستگاه کف کش در قالب 10 تیم عملیاتی جهت تخلیه آب های ورودی به زیر گذرها، منازل و مغازه های شهروندان به محل های اعلامی از سوی ستاد فرماندهی اعزام شدند.


برچسب ها: آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - ارومیه - عملیات امداد و نجات - عملیات امداد - عملیات
آخرین اخبار سرویس:

نجات 50 نفر از شهروندان گرفتار در سیلاب ارومیه

نجات 50 نفر از شهروندان گرفتار در سیلاب ارومیه