مطالب مرتبط:
ضرورت اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست برای تحقق عدالت اجتماعی
فوری/خبر مهم موسوی برای کسانیکه بیمه تامین اجتماعی اند | خدمت رفاهی جدید به بیمه شدگان از خرداد ماه
واریز 2 میلیون و 300 هزار تومان برای بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شامل چه کسانی می شود؟
آقای رییسی، سرمایه اجتماعی را در چشم دنیا آورد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 09:252024-05-27اقتصادي

سنددار کردن املاک روستایی در راستای توسعه عدالت اجتماعی است


مدیرکل بنیاد مسکن انقاب اسلامی استان زنجان گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال بیش از 6700 فقره سند مالکیت روستایی و شهری در استان صادر شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقاب اسلامی استان زنجان گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال بیش از 6700 فقره سند مالکیت روستایی و شهری در استان صادر شود.

رضا خواجه ای امروز (دوشنبه 7 خردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح سنددار کردن املاک روستایی و شهری در راستای توسعه عدالت اجتماعی است و در این راستا صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی در استان 17 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 5893 فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی و 535 فقره برای واحدهای مسکونی شهری در استان به همت بنیاد مسکن و همکاری اداره ثبت اسناد و املاک روستایی صادر شده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال نیز پیش بینی می شود بیش از 6700 فقره سند روستایی و شهری در استان صادر شد.

خواجه ای ادامه داد: تاکنون 79930 فقره سند برای واحدهای مسکونی روستایی به میزان 7/83 صادر شده که در مقایسه با نرم کشوری 17 درصد بالاتر است.

وی طرح سنددار کردن املاک روستایی و شهری را در راستای توسعه عدالت اجتماعی دانست و افزود: در دوماه گذشته در استان، 503 فقره سند روستایی و 21 سند شهری صادر شده که در تلاش هستیم تا پایان سال د


برچسب ها: روستایی - واحدهای مسکونی روستایی - واحدهای مسکونی - سند مالکیت روستایی - مدیرکل بنیاد مسکن - استان - بنیاد مسکن
آخرین اخبار سرویس:

سنددار کردن املاک روستایی در راستای توسعه عدالت اجتماعی است

سنددار کردن املاک روستایی در راستای توسعه عدالت اجتماعی است