مطالب مرتبط:
همستر کامبت جیب خالی پز عالی! | توکن همستر کامبت؛ وقتی کوه موش زایید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 07:452024-06-11سياسي

یک موش و این همه دردسر‍!


تصور اینکه بشود با ضربه زدن به همستر و جذب کردن سکه های مجازی به ثروتی بدون دردسر رسید، باعث شده هر ثانیه شمار بیشتری از کاربران تلگرام به امید یافتن گنج وارد این بازی شوند، - از همین رو گستردگی اقبال به همستر نگرانی هایی را درباره آسیب های احتمالی به همراه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوان نوشت: کاربران با همستر بازی می کنند یا همستر کاربران را بازی می دهد؟ آیا سکه های مجازی روزی نقد خواهد شد؟ برندگان و بازندگان این بازی چه کسانی هستند؟ این پرسش ها و بیشتر از این ها سؤال هایی است که همستر با جمع کردن بیش از 120 میلیون دنبال کننده، ذهن ها را متوجه خود کرده است.

از روزی که همسترکامبت از محلی نامشخص قدم به دنیای مجازی گذاشت، بیش از دو ماه نمی گذرد، اما در همین مدت کوتاه موفق شده بیش از 120 میلیون کاربر را با خود همراه کند و آنگونه که اعلام کرده قصد دارد با جذب یک میلیارد کاربر، پیشتاز میدان باشد.

تصور اینکه بشود با ضربه زدن به همستر و جذب کردن سکه های مجازی به ثروتی بدون دردسر رسید، باعث شده هر ثانیه شمار بیشتری از کاربران تلگرام به امید یافتن گنج وارد این بازی شوند، از همین رو گستردگی اقبال به همستر نگرانی هایی را درباره آسیب های احتمالی به همراه داشته است.


برچسب ها: کاربران - بازی - مجازی - میلیون - دنیای مجازی - دردسر - همراه
آخرین اخبار سرویس:

یک موش و این همه دردسر‍!

یک موش و این همه دردسر‍!