مطالب مرتبط:
اعتراف «راسل کرو» از ساخت دنباله «گلادیاتور»
اعتراف «راسل کرو» از ساخت دنباله «گلادیاتور»
اعتراف بایدن به کودک کشی اسراییل (فیلم)
انتقاد سازمان روانشناسی کشور از سریال افعی تهران | ما به اینها می گوییم روانشناس نما ؛ در ساخت فیلم و سریال روانشناسی از ما کمک نمی گیرند
تلخ ترین اعتراف رونالدو پس از درخشش برابر ایرلند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 17:402024-06-12فرهنگي

اعتراف «راسل کرو» از ساخت دنباله فیلم «گلادیاتور»


«راسل کرو» نظر خود را در مورد دنباله جدید فیلم «گلادیاتور» ساخته «ریدلی اسکات» به اشتراک گذاشت و اعتراف کرد که از ساخت این دنباله کمی ناراحت است.

- راسل کرو نظر خود را در مورد دنباله جدید فیلم گلادیاتور ساخته ریدلی اسکات به اشتراک گذاشت و اعتراف کرد که از ساخت این دنباله کمی ناراحت است.

راسل کرو نظر خود را در مورد دنباله جدید فیلم گلادیاتور ساخته ریدلی اسکات به اشتراک گذاشت و اعتراف کرد که از ساخت این دنباله کمی ناراحت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر برنده اسکار در مصاحبه ای جدید درباره ساخت قسمت دوم فیلم موفق گلادیاتور عنوان کرد: از این واقعیت که آنها در حال ساختن یک فیلم دیگر هستند کمی ناراحتم زیرا، شخصیت من در فیلم اصلی مرده است و در مورد کاری که انجام می شود حرفی ندارم.

چیزهایی در مورد فیلم شنیده ام که در واقع با آن موفق نیستم، اما نمی توانم چیزی بگویم چون در آن جایی ندارم، باید ببینم فیلم چگونه خواهد بود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهالیوود ریپورتر، راسل کرو در فیلم گلادیاتور در سال 2000 نقش ژنرال رومی ماکسیموس را بازی کرد.

این فیلم که به کارگردانی اسکات، داستان این گلادیاتور را در حالی دنبال می کند که او قصد دارد از امپراتور فاسدی که خانواده اش را به قتل رساند و او را به بردگی فرستاد، انتقام بگیرد.


برچسب ها: دنباله - ساخت - فیلم - ریدلی اسکات - راسل کرو - فیلم گلادیاتور - اعتراف
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف «راسل کرو» از ساخت دنباله فیلم «گلادیاتور»

اعتراف «راسل کرو» از ساخت دنباله فیلم «گلادیاتور»