مطالب مرتبط:
خدمات آیت الله رییسی از اذهان ملت ایران فراموش نخواهد شد
وزیر کشور: ملت ایران مصمم به ادامه راه شهید آیت الله رییسی است
فوری/ سفر پوتین به ایران برای شرکت در پیکر شهید آیت الله رییسی
شهید آیت الله رییسی الگوی خدمت خالصانه برای مردم ایران است
ابرطرح انتقال آب به یزد؛ امیدی که با اقدامات شهید آیت الله رییسی جوانه زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 16:502024-05-21سياسي

ملت ایران اقدامات برجسته شهید آیت الله رییسی را فراموش نخواهد کرد


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت بزرگ ایران به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات برجسته آیت الله ابراهیم رییسی در راستای عمران و آبادانی و پیشرفت را فراموش نخواهد کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت بزرگ ایران به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات برجسته آیت الله ابراهیم رییسی در راستای عمران و آبادانی و پیشرفت را فراموش نخواهد کرد.

آیت الله سید نصیر حسینی در جمع عزاداران یاسوجی با بیان اینکه انسان هایی که در راه خدام قدم بر می دارند، خداوند جان آن ها را می خرد، افزود: شهید آیت الله رییسی خادم مردم بود و برای خدمت به مردم تلاشی شبانه روزی داشت.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای آزادی خواه عزادار این شخصیت مردم دار هستند، اظهارکرد: آیت الله رییسی در راستای ایجاد امنیت و همچنین صلح و دوستی بین کشورهای مختلف تلاش بسیاری داشت و امروز شاهدیم که بسیاری از کشورهای منطقه برای از دست دادن ایشان عزای عمومی اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه ملت ایران اسلامی مسیر عزت و سربلندی خود را به برکت حضور مردم در میدان ادامه می دهند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران به ویژه مردم استان کهگ


برچسب ها: استان کهگیلویه و بویراحمد - کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - نماینده ولی فقیه در استان - آیت الله - آیت الله ابراهیم رییسی - بویراحمد
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران اقدامات برجسته شهید آیت الله رییسی را فراموش نخواهد کرد

ملت ایران اقدامات برجسته شهید آیت الله رییسی را فراموش نخواهد کرد