مطالب مرتبط:
روزنامه آمریکایی: نشانه های زوال عقل بایدن در پشت درهای بسته نمایان شده / اکثر کسانی که معتقد بودند بایدن عملکرد ضعیفی داشته جمهوری خواه بودند؛ برخی از دموکرات ها نیز گفتند که سن رییس جمهوری آمریکا در اظهارنظراتش در جلسات نمایان بود
نشانه های زوال عقل بایدن در پشت در های بسته نمایان شده است
جو بایدن دچار زوال عقل شده است؟
نشانه های زوال عقل در بایدن مشهود شده است
گزارش روزنامه آمریکایی از بروز علائم زوال عقل بایدن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 ساعت 12:052024-06-06بين الملل

آیا بایدن دچار زوال عقل شده است؟


علاوه بر این مسائل و وقایع جلسات پشت درهای بسته ریاست جمهوری آمریکا، اشتباهات پرتکرار جو بایدن در سخنرانی ها و زمین خوردن هایش در برابر دوربین رسانه ها نیز نگرانی هایی را برای رای دهندگان آمریکایی در رابطه با او به وجود آورده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از افرادی که در جلسات پشت درهای بسته رییس جمهوری آمریکا حضور داشتند، از عملکرد گهگاه ضعیف جو بایدن 81 ساله خبر داد.

بنابر این گزارش، او حتی برای بیان نکات کاملا واضح اکثر اوقات از روی یادداشت می خواند و گاهی اوقات مدت طولانی مکث می کند و به نقطه ای خیره می شود.

گزارش این روزنامه آمریکایی درنتیجه گفتگو با 45 نفر، اعم از جمهوری خواهان و دموکرات ها که جلسات رییس جمهوری آمریکا حاضر بودند، تهیه شده است.

بنابر این گزارش، اکثر کسانی که معتقد بودند آقای بایدن عملکرد ضعیفی داشته است، جمهوری خواه بودند، حال آن که برخی از دموکرات ها نیز گفتند که سن رییس جمهوری آمریکا در اظهار نظراتش نمایان بود.

این درحالی است که کاخ سفید پیوسته تمامی ادعا های این چنینی درمورد سلامت آقای بایدن را رد کرده و آن ها را سیاسی کاری دانسته است.

اندرو بیتس، سخنگوی کاخ سفید در این باره گفت: جمهوری خواهان کنگره، رهبران خارجی و کارشناسان امنیت ملی که وابستگی ح


برچسب ها: جمهوری آمریکا - رییس جمهوری آمریکا - آمریکا - جمهوری - پشت درهای بسته - گزارش - رییس جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

آیا بایدن دچار زوال عقل شده است؟

آیا بایدن دچار زوال عقل شده است؟