مطالب مرتبط:
قاضی زاده هاشمی: شرکت های دولتی را باید وارد بازار سرمایه کنیم / غیر از یارانه باید ثروت نیز به مردم بدهیم
بایکوت پزشکیان در رسانه های دولتی /خبرگزاری دولت در خدمت تبلیغات سعید جلیلی +عکس
رهبر معظم انقلاب: انتخابات بسیار مهم است/ تلاش کنید مشارکت افزایش یابد/ برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک های انقلاب را دارد/ هر دولتی که سرکار بیاید باید استقلال سیاسی کشور را حفظ کند
فلاحت پیشه: دخالت در امور شخصی مردم پررنگ ترین بن بست پیش روی پزشکیان است/ چهار تن از کاندیداها مسئول وضع موجود هستند/ انتقاد بر اساس اعداد و ارقام بهترین نوع جریان سازی است/ کشاندن مردم پای صندوق رأی به این راحتی ها نیست
مسعود پزشکیان به «صف اول» می رود/ قاضی زاده هاشمی از برنامه های اقتصادی خود می گوید/ قالیباف «با مردم» چه خواهد گفت؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 18:202024-06-15سياسي

پزشکیان: هر دولتی روی کار بیاید باید هوای مردم را داشته باشد


نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: هر دولتی بخواهد روی کار بیاید باید به قوانین موجود عمل کند و هوای مردم را داشته باشد.

- نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: هر دولتی بخواهد روی کار بیاید باید به قوانین موجود عمل کند و هوای مردم را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی صف اول که عصر شنبه - 26 خرداد 1403 - از شبکه خبر سیما پخش شد، به سوابق حضور خود در دوران دفاع مقدس اشاره کردو افزود: در دوران دفاع مقدس کار را با بر عهده گرفتن مسئولیت اکیپ های اضطراری لشکر عاشورا آغاز کردم؛ لشکر عاشورا هیچ عملیاتی نداشت مگر اینکه ما در آنجا حضور داشتیم.

پس از دوران دفاع مقدس نیز در دوران انقلاب فرهنگی، در جهاد دانشگاهی مسئولیت هایی را در روستاها و مناطق محروم بر عهده داشتم.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی نگاه مان این بود که در انقلاب به مناطق محروم توجه کنیم عنوان کرد: تصور ما این بود که انقلاب کردیم که به محرومان رسیدگی کنیم.

از همان زمان نیز ساختار پزشک خانواده و ارجاع در ذهن من و دوستانم شکل گرفت.

من فوق تخصص جراحی قلب دارم و همسرم نیز فوق تخصص نازایی بود؛ ما 4 فرزند داشتیم و طی اتفاقی همسرم و یکی از فرزندانم را از دست دادم و در ادامه نیز ب


برچسب ها: دوران دفاع مقدس - نامزد انتخابات - چهاردهمین دوره - ریاست جمهوری - دفاع مقدس - انتخابات - لشکر عاشورا
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان: هر دولتی روی کار بیاید باید هوای مردم را داشته باشد

پزشکیان: هر دولتی روی کار بیاید باید هوای مردم را داشته باشد