مطالب مرتبط:
سید حسن خمینی: انزجار خود را از آنچه در رفح پیش چشم جهانیان می افتد اعلام می کنیم/ همینه اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی شکسته است/ دستیابی به «عزت» با همبستگی امکانپذیر است
شرایط رفح و آوارگان آن پس از حمله رژیم صهیونیستی
مجمع جهانی بیداری اسلامی حمله رژیم صهیونیستی را به اردوگاه رفح محکوم کرد
واکنش هنرمندان به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به «رفح»
اتحادیه دفتر تحکیم وحدت جنایت های رژیم صهیونسیتی در اردوگاه آوارگان رفح را محکوم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 17:502024-05-29سياسي

حمله به رفح، نمایش تمام رخ رژیم صهیونسیتی برای جهانیان بود


کارشناس مذهبی حمله رژیم صهیونسیتی به اردوگاه رفح را نمایش تمام چهره این رژیم برای جهانیان دانست و گفت: رژیم منحوس صهیونیستی با حمله به مردم آواره رفح نشان داد که به حقوق انسانی و قوانین بین المللی هیچ پایبندی ندارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی کارشناس مذهبی حمله رژیم صهیونسیتی به اردوگاه رفح را نمایش تمام چهره این رژیم برای جهانیان دانست و گفت: رژیم منحوس صهیونیستی با حمله به مردم آواره رفح نشان داد که به حقوق انسانی و قوانین بین المللی هیچ پایبندی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود هادی در گفت وگو با ایسنا به اعتراضات و محکومیت های جهانی به ویژه دانشگاه های آمریکا اشاره کرد و افزود: رژیم غاصب اسراییل با حمله خود به اردوگاه آوارگان رفح ادعای خود مبنی بر مبارزه و مقابله با حماس را نقض کرد به دلیل اینکه در رفح هیچ گونه فرد نظامی نبوده و حتی آمریکا و کشورهای غربی امنیت آنجا را تامین کرده بودند.

وی از بی توجهی سران کشورهای عربی ابراز تأسف کرد و افزود: برخی سران و روسای کشورهای عربی اوج بی غیرتی خود را برای جهانیان نشان دادند که هیج اعتنایی به کشور عربی زبان فلسطین ندارند.

وی به حمایت و همراهی کامل ایران اسلامی با مردم مظلوم غزه تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان نظام اسلامی بویژه رهبر معظم انقلاب همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین ب


برچسب ها: رژیم - قوانین بین المللی - کارشناس مذهبی - حمله - اردوگاه - جهانی - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

حمله به رفح، نمایش تمام رخ رژیم صهیونسیتی برای جهانیان بود

حمله به رفح، نمایش تمام رخ رژیم صهیونسیتی برای جهانیان بود