مطالب مرتبط:
خداوند به رییس جمهور شهید عزت داد 
مراسم یادبود و سوگواری رییس جمهور شهید در کنیسه کتر داوود
گرامیداشت رییس جمهور شهید وهمراهان در مسجد ارک
سبک رییس جمهور شهید الگویی برای نسل های آینده است
ببینید | صدای منتشر نشده از مادر شهید و درخواست برای نجات رییس جمهور در روز سانحه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 12:052024-05-26سياسي

خداوند به رییس جمهور شهید عزت داد


نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه مردم بندرعباس در آیین بزرگداشت مقام شهدا خدمت این مقام را عزت الهی برای رییس جمهور شهید و همراهانش برشمرد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه مردم بندرعباس در آیین بزرگداشت مقام شهدا خدمت این مقام را عزت الهی برای رییس جمهور شهید و همراهانش برشمرد.

آیین بزرگداشت شهدای خدمت همزمان با دومین سالگرد میزبانی از شهید گمنام استانداری صبح امروز 6 خرداد، با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار هرمزگان، معاونان استانداری، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و کارکنان دولت در استانداری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این آیین گرامیداشت به بررسی علل و رموز ماندگاری و محبوبیت انسان ها در دل جامعه پرداخت و اظهار کرد: انسان های زیادی از ابتدای تاریخ تاکنون در این کره خاکی زیسته اند اما درصد بسیار بالایی از آنها ماندگار و محبوب نشده اند و در گمنامی این دنیا را ترک کرده اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تامل بر اینکه عزت تنها برای خداوند است و خدا این عزت را به هر کدام از بندگان خود که بخواهد می دهد، گفت: هر مقدار انسان اتصالش به عزت الهی بیشتر باشد در نزد خلق نیز بیشتر عزیز می شود این عزت هم دنیوی و هم اخروی است


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در هرمزگان - نماینده ولی فقیه - هرمزگان - بزرگداشت مقام شهدا - استاندار - ولی فقیه - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

خداوند به رییس جمهور شهید عزت داد

خداوند به رییس جمهور شهید عزت داد