مطالب مرتبط:
جذب «سرباز معلم» / 16 خرداد
جذب «سرباز معلم» / 16 خرداد؛ آخرین مهلت تکمیل درخواست
اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای جذب سرباز معلم ها
اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای جذب سرباز معلم
اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای جذب سرباز معلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 14:102024-06-02اجتماعي

جذب «سرباز معلم» از این تاریخ


طبق این اطلاعیه، افراد دارای برگه اعزام به خدمت به تاریخ یکم تیر، مرداد، شهریور و دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس می توانند متقاضی سرباز معلم شوند البته به شرطی که به هیچ عنوان در برگه های اعزام به خدمت آن ها نباید مهر «غیبت» درج شده باشد.

- طبق این اطلاعیه، افراد دارای برگه اعزام به خدمت به تاریخ یکم تیر، مرداد، شهریور و دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس می توانند متقاضی سرباز معلم شوند البته به شرطی که به هیچ عنوان در برگه های اعزام به خدمت آن ها نباید مهر غیبت درج شده باشد.

آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با صدور اطلاعیه ای از اخذ مجوز جذب پرسنل وظیفه سال 1403 از ستاد کل نیرو های مسلح خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به اعلام حوزه ستادی مبنی بر اخذ مجوز جذب پرسنل وظیفه سال 1403 از ستاد کل نیرو های مسلح، به اطلاع می رساند متقاضیان می تواند طبق دارا بودن شرایط به آموزش و پرورش منطقه خود واحد امور اداری در خصوص تشکیل پرونده مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق این اطلاعیه، افراد دارای برگه اعزام به خدمت به تاریخ یکم تیر، مرداد، شهریور و دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس می توانند متقاضی سرباز معلم شوند البته به شرطی که به هیچ عنوان در برگه های اعزام به خدمت آن ها نباید مهر غیبت درج شده باشد.


برچسب ها: اعزام به خدمت - ستاد کل نیرو های مسلح - سرباز معلم - اطلاعیه - اطلاع - لیسانس - مدرک تحصیلی
آخرین اخبار سرویس:

جذب «سرباز معلم» از این تاریخ

جذب «سرباز معلم» از این تاریخ