مطالب مرتبط:
انتقاد حسین شریعتمداری از اختلاف میان اصولگرایان در آستانه انتخابات 1403: آب به کدام آسیاب می ریزید؟! نامزدها به صراحت از تهمت زنندگان اعلام برائت کنند/ مدعیان هواداری که زبان و قلم تخریب کاندیدای دیگر می چرخانند، نمی توانند خود را تابع رهبر انقلاب بدانند
آب به کدام آسیاب می ریزید؟!
آب به کدام آسیاب می ریزید؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 09:202024-06-09سياسي

آب به کدام آسیاب می ریزید؟!


شرایط کنونی جهان اسلام و آوردگاه میان اسلام با پرچمداری جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی با میدان داری آمریکا و صهیونیست ها یادآور حکایتی از زبان سعدی است و هشدار به برخی افراد است که، - آب به کدام آسیاب می ریزید؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان نوشت: 1- نگارنده در جایگاهی نیست که قلم به نصیحت بگرداند و زبان به اندرز بچرخاند! ولی با توجه به تجربه ای که صاحب این قلم از رخدادهای چند دهه اخیر اندوخته است و تقریباً در هیچیک از آن رخدادها نیز ناظر بیطرف نبوده است ، به خود اجازه می دهد که توصیه ای مشفقانه و دوستانه خطاب به برخی از گروه ها و جریانات سیاسی انقلاب داشته باشد.

بخوانید! 2- در این چند گزاره که فقط مشتی از خروارها و اندکی از بسیارهاست دقت کنید.

الف: یکی از مدعیان اصلاحات و از دست اندرکاران این جریان سیاسی که سابقه محکومیت به جرم فروش اطلاعات به بیگانگان را نیز در کارنامه خود دارد، در شهریورماه سال 1395 (قبل از انتخابات ریاست جمهوری 1396 ) در مصاحبه با نشریه صدا می گوید: مهم ترین عاملی که در شرایط کنونی به عنوان پیشران برنامه ما عمل خواهد کرد، جلوگیری از وحدت میان اصولگرایان است.

این هدف در 5 سال گذشته به نحو مطلوبی پیش رفته.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - اسلام - حسین شریعتمداری - استکبار جهانی - جمهوری اسلامی - داری - صهیونیست ها
آخرین اخبار سرویس:

آب به کدام آسیاب می ریزید؟!

آب به کدام آسیاب می ریزید؟!