مطالب مرتبط:
همتی: من هم می آیم، آینده روشن است
توییت انتخاباتی همتی: آینده روشن است
توییت معنادار همتی ؛ آینده روشن است
مطالبات گندم کاران تا هفته آینده پرداخت خواهد شد
توییت انتخاباتی همتی: آینده روشن است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 11:152024-06-01دانش

هشتمین رویداد «کاشتن برای آینده» برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کاشتن برای آینده، رویدادی گفتمان محور است که با هدف آشنایی دانشجویان، فناوران و پژوهشگران با فناوری های نوین و راهبردی و در راستای تأثیرگذاری آن ها بر آینده، - هشتمین رویداد کاشتن برای آینده با محوریت هوشمندسازی؛ چالش ها و فرصت ها برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کاشتن برای آینده، رویدادی گفتمان محور است که با هدف آشنایی دانشجویان، فناوران و پژوهشگران با فناوری های نوین و راهبردی و در راستای تأثیرگذاری آن ها بر آینده، زندگی مردم و جایگاهشان در داخل کشور برگزار می شود.

این رویداد که در قالب سخنرانی ها و گفتگو های هدفمند اجرا می شود، به دنبال ترویج فناوری های نوظهور در میان علاقه مندان و مخاطبین دانشگاهی است.

حق جوی جوانمرد، رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری طی سخنانی در هشتمین رویداد کاشتن برای آینده که روز چهارشنبه بـا همکاری مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، ضمن تبریک سالروز شکل گیری ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات، اظهار کرد: از نظر فیلسوفان، ویژگی علم جدید این است که با


برچسب ها: رویداد - برگزار - آینده - فناوری های نوین - فناوری - معاونت علمی ریاست جمهوری - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین رویداد «کاشتن برای آینده» برگزار شد

هشتمین رویداد «کاشتن برای آینده» برگزار شد