مطالب مرتبط:
حمایت فعالان مجازی از کاپیتان سابق استقلال / تغییر 180 درجه ای براندازان در برخورد با وریا غفوری
ببینید | تصاویر جدید از آتش سوزی بر اثر برخورد دستگاه حفاری با لوله گاز در ایلام
برخورد باگردانندگان صفحات مجازی شبکه های اجتماعی هنجارشکن در رباط کریم
جزییات آتش سوزی بر اثر برخورد دستگاه حفاری با لوله گاز
برخورد کمباین با مین در قصرشیرین باعث زخمی شدن راننده شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 22:452024-05-25سياسي

برخورد قضایی با هر مجموعه ای که موجب شیوع ناهنجاری شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از برخورد قضایی با هر دستگاه یا مجموعه ای که عملکردش موجب شیوع ناهنجاری در جامعه شود، خبر داد.

- ایسنا/فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از برخورد قضایی با هر دستگاه یا مجموعه ای که عملکردش موجب شیوع ناهنجاری در جامعه شود، خبر داد.

سیدمصطفی بحرینی امروز، 5 خرداد در بازدید از کانون اصلاح و تربیت مرکزی استان فارس، اصلاح و تربیت مجرمان را مهم ترین هدف دستگاه قضایی و قانونگذار از اتخاذ مجازات حبس و تأدیب به ویژه در خصوص جوانان بزهکار یا مجرم برشمرد و گفت: در کانون اصلاح و تربیت فارس برنامه های متنوعی برای آموزش مهارت های اساسی زندگی، اصلاح رفتار و اندیشه مجرمانه افراد و در نهایت بازگشت موثر و سعادتمندانه آنان به جامعه و کانون خانواده تدبیر و اجرایی شده است.

وی افزود: تعداد نفرات اندکی در کانون بازگشت مجدد داشتند که مدیریت زندان ها و کانون اصلاح و تربیت با برنامه های کارشناسی به دنبال رفع عوامل آن و پیشگیری از عود مجدد جرم در این افراد از طریق ترمیم تربیت و هم چنین مراقبت های ویژه پس از خروج هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس اظهار کرد: در بخش جرم و ورود افراد به زندان، باید آموزش ها و مهارت های اساسی زندگی لازم به جوانان داده شود تا از ورود آنان به چرخه بزه و جرم و در نهایت حبس پیشگیر


برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب - اصلاح و تربیت - کانون اصلاح و تربیت - برخورد قضایی - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی - ناهنجاری
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی با هر مجموعه ای که موجب شیوع ناهنجاری شود

برخورد قضایی با هر مجموعه ای که موجب شیوع ناهنجاری شود