مطالب مرتبط:
سرنوشت مدال المپیک بعد از 124 سال تغییر کرد!
تغییر چهره باورنکردنی مجری تلویزیون چند سال پس از مهاجرت
مشارکت بالای مردم در انتخابات چه فایده ای دارد؟
ساعت 2 بازی ایران در جام جهانی فوتسال تغییر کرد
مشارکت بالای مردم در انتخابات چه فایده ای دارد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 12:272024-06-15اجتماعي

بسیاری از بی سوادان بالای 40 سال هستند/ تعریف «سواد» تغییر کرد


معاون سوادآموزی وزیر آموزش و پرورش در توضیح برنامه های جاری نهضت، از تغییر رویکرد به مدرسه محوری اشاره کرد و گفت: مدرسه محوری هم در شورای عالی آموزش و پرورش و هم در سند تحول بنیادین تکلیف شده و باید از این پس به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

- بسیاری از بی سوادان بالای 40 سال هستند/ تعریف سواد تغییر کرد معاون سوادآموزی وزیر آموزش و پرورش در توضیح برنامه های جاری نهضت، از تغییر رویکرد به مدرسه محوری اشاره کرد و گفت: مدرسه محوری هم در شورای عالی آموزش و پرورش و هم در سند تحول بنیادین تکلیف شده و باید از این پس به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عبدی در گردهمایی مدیران کل استانها به تشریح برنامه های سال آتی نهضت سوادآموزی پرداخت و گفت: نهضت سوادآموزی در سال پیش رو دو هدف عمده دارد، نخست، ادامه برنامه های جاری در حوزه ماموریت های تکلیفی و دوم، دنبال کردن طراحی اساسنامه ای که تغییر رویکردی تقریباً 80 درصدی را ایجاد می کند.

عبدی در توضیح برنامه های جاری نهضت، از تغییر رویکرد به مدرسه محوری اشاره کرد و افزود: مدرسه محوری هم در شورای عالی آموزش و پرورش و هم در سند تحول بنیادین تکلیف شده و باید از این پس به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها: آموزش و پرورش - شورای عالی آموزش و پرورش - مدرسه محوری - سوادآموزی - وزیر آموزش و پرورش - سواد - سند تحول بنیادین
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از بی سوادان بالای 40 سال هستند/ تعریف «سواد» تغییر کرد

بسیاری از بی سوادان بالای 40 سال هستند/ تعریف «سواد» تغییر کرد