مطالب مرتبط:
بازداشت مردی با چندین کیلوگرم شیشه و تریاک در خیابان
بازداشت مردی با چندین کیلوگرم شیشه و تریاک در خیابان
بازداشت مردی با محموله ممنوعه در تهران + جزییات
دستگیری زوج قاچاقچی با 20 کیلو شیشه در هرمزگان
بازداشت مردی که از فروشندگان دارو کلاهبرداری کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 18:252024-06-10حوادث

مردی با چندین کیلو شیشه و تریاک در خیابان بازداشت شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی سابقه دار موادمخدر با مقادیر قابل توجهی تریاک و شیشه خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد روانگردان توسط یکی از موادفروشان سابقه دار رسیدگی به موضوع به سرعت در دستورکار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت که در ادامه با رصد شبانه روزی دامنه فعالیت متهم مشخص شد، نامبرده به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد روانگردان را از یکی از استان های جنوبی کشور تهیه کرده و قصد توزیع آن در پایتخت را دارد.

باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی زمان و مکان حرکت متهم مشخص و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری وی آغاز شد.

باباپور افزود: در ادامه تیم های عملیاتی پلیس ضمن هماهنگی قضایی پس از چندین ساعت رصد و بررسی و گشت زنی نامحسوس در محورهای مواصلاتی پایتخت موفق شدند متهم را در حالی که با یکدستگاه خودرو سواری پراید در حال حرکت در مسیر بود، شناسایی، متوقف و دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از خودروی متهم گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده 20 کیلوگرم مخدر تریاک و 19 کیلوگرم مخدر شیشه را ک


برچسب ها: مواد روانگردان - مواد - پلیس مبارزه با مواد مخدر - پلیس مبارزه با موادمخدر - باباپور - روانگردان - مبارزه با مواد مخدر
آخرین اخبار سرویس:

مردی با چندین کیلو شیشه و تریاک در خیابان بازداشت شد

مردی با چندین کیلو شیشه و تریاک در خیابان بازداشت شد