مطالب مرتبط:
نیروگاه های برق آبی برای تولید پایدار برق آماده شده اند
آمادگی نیروگاه های برق آبی برای تولید پایدار برق در تابستان
40 نیروگاه برق خورشیدی خانگی مددجویان سمنانی تحت حمایت وارد مدار برق شد
آمادگی نیروگاه های برق آبی برای تولید پایدار در پیک مصرف
تامین برق موتور پمپ های کشاورزی مرکزی با نیروگاه خورشیدی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 16:152024-06-01اقتصادي

ساخت 3 نیروگاه برق در مجتمع های مس سرچشمه، سونگون و خاتون آباد/ کمک به رفع ناترازی برق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو، حسین مدرس خیابانی در جریان بازدید از کارخانجات گروه صنعتی مپنا گفت: مپنا جزو ثروت های ملی است و اقدامات ارزشمند انجام گرفته در این مجموعه، - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از ساخت 3 نیروگاه 42 مگاواتی برق در مجتمع های مس سرچشمه، سونگون و خاتون آباد به منظور کمک به تامین نیاز انرژی در شرکت ملی مس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو، حسین مدرس خیابانی در جریان بازدید از کارخانجات گروه صنعتی مپنا گفت: مپنا جزو ثروت های ملی است و اقدامات ارزشمند انجام گرفته در این مجموعه، نوید می دهد که می توان مشکل ناترازی انرژی را در کشورمان حل کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: با امضای تفاهم نامه مشترک، شاهد همکاری و مشارکت دو بنگاه بزرگ اقتصادی در کشور هستیم و امید می رود با توسعه همکاری ها، پروژه های شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه برق و انرژی با سرعت بیشتری اجرایی شود.

او تصریح کرد: تامین برق مورد نیاز مجتمع های تولیدی و پروژه های توسعه ای شرکت ملی مس از محل نیروگاه های اختصاصی، می تواند به کاهش مصرف برق از شبکه و رفع بخشی از ناترازی انرژی کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه برای تحقق برنامه تولید سالانه یک میلیون تن کاتد مس به 1226 مگاوات برق نیاز است، گفت: علاوه بر امضای قرار


برچسب ها: شرکت ملی صنایع مس ایران - حسین مدرس خیابانی - صنایع مس ایران - مدرس خیابانی - شرکت ملی - گروه صنعتی - خاتون آباد
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 3 نیروگاه برق در مجتمع های مس سرچشمه، سونگون و خاتون آباد/ کمک به رفع ناترازی برق

ساخت 3 نیروگاه برق در مجتمع های مس سرچشمه، سونگون و خاتون آباد/ کمک به رفع ناترازی برق