مطالب مرتبط:
برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در فرهنگسرای آیینه اراک تخلف است
نمایشگاه های انحصاری لوازم خانگی ممنوع!
انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران موفق به کسب رتبه A شد
63 میلیون قطعه لوازم خانگی در کشور شناسه دار است
با این خوراکی ها پوست را مثل آیینه کنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 06:502024-06-19اقتصادي

پایان همکاری با بهره بردار فرهنگسرای آیینه اراک در پی برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی


پس از انتشار گزارش «فروش لوازم خانگی در فرهنگسرای آیینه اراک!» توسط خبرگزاری ایسنا در روز گذشته و بازتاب گسترده آن، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از قطع همکاری با بهره بردار این فرهنگسرا خبر داد.

- ایسنا/مرکزی پس از انتشار گزارش فروش لوازم خانگی در فرهنگسرای آیینه اراک! توسط خبرگزاری ایسنا در روز گذشته و بازتاب گسترده آن، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از قطع همکاری با بهره بردار این فرهنگسرا خبر داد.

حسین محمودی فر، مدیرکل ارشاد استان مرکزی در این باره اعلام کرد: فرهنگسرای آیینه اراک سال گذشته در قراردادی یکساله و به منظور برگزاری و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به موسسه دادآفرین هنر واگذار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در فرهنگسرای آیینه کاملاً با تفاهم نامه مغایرت داشته است، تاکید کرد: با توجه به گزارشات واصله از سوی مراجعین در خصوص تخلفات پیمانکار فرهنگسرا، تذکرات متعددی به او داده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: طی روزهای اخیر به مدیریت موسسه دادآفرین هنر در راستای تعطیل کردن نمایشگاه لوازم خانگی تذکر داده شد ولی متاسفانه او نسبت به تذکرات بی توجهی کرده و به همین جهت، پایان همکاری به نامبرده اعلام شده است.


برچسب ها: فرهنگسرا - فرهنگ - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - لوازم خانگی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

پایان همکاری با بهره بردار فرهنگسرای آیینه اراک در پی برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی

پایان همکاری با بهره بردار فرهنگسرای آیینه اراک در پی برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی