مطالب مرتبط:
تشییع شهید جمهور و فرصت همبستگی
رهبر انقلاب: تشییع چندین میلیونی رییس جمهور فقید و همراهان یاد شهیدان دهه 60 را زنده کرد/ مردم به هزاران دروغ و تهمت و شایعه پاسخ دادند
کنعانی: مردم با حضور میلیونی در مراسم تشییع شهدای خدمت حماسه جدیدی خلق کردند
تشییع باشکوه پیکر رییس جمهور شهید نشانه ناکامی بوق های مجازی دشمنان
مراسم یادبود رییس جمهور شهید و همراهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 15:102024-05-27سياسي

مردم در مراسم تشییع شهید جمهور سنگ تمام گذاشتند


رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با اشاره به اینکه شهید آیت الله رییسی به ریاست جمهوری معنی بخشیده بود، گفت: مردم در مراسم تشییع پیکر شهیدجمهور واقعا سنگ تمام گذاشتند.

- رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل: مردم در مراسم تشییع شهید جمهور سنگ تمام گذاشتند ایسنا/اردبیل رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با اشاره به اینکه شهید آیت الله رییسی به ریاست جمهوری معنی بخشیده بود، گفت: مردم در مراسم تشییع پیکر شهیدجمهور واقعا سنگ تمام گذاشتند.

حجت الاسلام عبدالله حسنی هفتم خرداد در نشست خبری خود با بیان اینکه شهیدجمهور در دوران ریاست جمهوری با مردم زندگی کرد و در راه خدمت به ملت شهید شد، افزود: مراسم تشییع پیکر شهید جمهور شایسته بود و مردم با حضور خود در شهرها سنگ تمام گذاشتند.

وی اظهار کرد: بعد از شهادت آیت الله رییسی وظیفه مردم و رییس جمهور بعدی سنگین تر می شود و مردم حتما حضور و مشارکت چشمگیر در انتخابات داشته باشند و رییس جمهور اصلحی را برای ادامه راه شهید جمهور و همراه با ولایت انتخاب کنند.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل افزود: برنامه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و مذهبی در دانشگاههای استان برگزار


برچسب ها: مراسم تشییع - دانشگاه های استان - جمهور - مراسم تشییع پیکر - مقام معظم رهبری - تشییع پیکر شهید - شهید
آخرین اخبار سرویس:

مردم در مراسم تشییع شهید جمهور سنگ تمام گذاشتند

مردم در مراسم تشییع شهید جمهور سنگ تمام گذاشتند