مطالب مرتبط:
وجود 900 هزار منزل مسکونی خالی در مازندران
301 کیلوگرم تریاک از منزل مسکونی در بیرجند کشف شد
وجود 900 هزار منزل مسکونی خالی در مازندران
اخبار پرسپولیس| لحظه به لحظه با نقل و انتقالات ارتش سرخ امروز سه شنبه 15 خرداد| انفجار دو بمب هیدروژنی در باشگاه پرسپولیس/ نعره ارتش سرخ لیگ برتر را لرزاند/ رکب سنگین اوسمار به دو تیم لیگ برتری
یک انفجار پایگاه «تسالیم» رژیم صهیونیستی را لرزاند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 14:502024-06-05حوادث

مصدومیت مادر و فرزند در پی وقوع انفجار منزل مسکونی شهر کیان


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: انفجار گاز در طبقه دوم یک واحد منزل مسکونی در شهرکیان شهرستان شهرکرد منجر مصدومیت مادر و دخترش شد.

- عنایت الله راهنورد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعتی قبل پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد طی درخواست کمک آتش نشانی شهرکیان جهت امدادرسانی به یک حادثه حریق به این شهر اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد افزود: نشتی و انفجار گاز دلیل آتش سوزی بود و گستردگی آتش و شدت انفجار حساسیت امدادرسانی را بالا برده بود که 10 مامور آتش نشانی همراه سه خودروی امدادی سریعا وارد عمل شده و به مدت دو ساعت نسبت به انجام عملیات اطفای حریق، کنترل آتش و جلوگیری از سرایت به منازل مجاور اقدام کردند.

وی عنوان کرد: مصدومان که شامل یک مادر و دختر بودند به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه حال مادر وخیم و با 75 درصد سوختگی گزارش شده است.

همچنین محمود شمسی پور در رابطه با این حادثه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارانی که دچار سوختگی شده بودن با ماشین شخصی به درمانگاه رفته و نیروهای اورژانس برای کمک رسانی به آتش نشانان وارد محل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: نیروهای اورژانس برای کمک رسانی


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - شهرداری شهرکرد - رییس سازمان آتش نشانی - شهرکرد - انفجار
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت مادر و فرزند در پی وقوع انفجار منزل مسکونی شهر کیان

مصدومیت مادر و فرزند در پی وقوع انفجار منزل مسکونی شهر کیان