مطالب مرتبط:
مهار آتش سوزی خودپرداز یک بانک در دزفول
مهار آتش سوزی خودپرداز یک بانک در دزفول
مهار آتش سوزی خودپرداز یک بانک در دزفول
آتش سوزی 2 واحد مسکونی در همدان مهار شد
آتش سوزی منطقه «بلبزان» پاوه خاموش شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 13:202024-06-05حوادث

مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده «بوزین و مره خیل»


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل خبر داد و گفت: حدود شش هکتار از پوشش جنگلی و مرتعی این منطقه دچار حریق شد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل خبر داد و گفت: حدود شش هکتار از پوشش جنگلی و مرتعی این منطقه دچار حریق شد.

اصغر آغاز در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وقوع حریق در منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل، اظهارکرد: این آتش سوزی غروب روز گذشته (15 خرداد) آغاز شد و نیروهای یگان حفاظت محیط زیست با همکاری سایر بخش ها و خصوصا مردم منطقه برای مهار آن پای کار بودند.

وی با اشاره به مهار کامل آتش در ساعت سه بامداد امروز، از سوختن حدود شش هکتار از پوشش جنگلی و مرتعی این منطقه خبر داد و عنوان کرد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست با تمام توان برای مهار این آتش سوزی پای کار بودند، اما شرایط و توپوگرافی منطقه کار را تا حدودی دشوار کرده بود.

به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، به احتمال زیاد دلیل وقوع این حریق مانند اکثر موارد دیگر عامل انسانی بوده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه آتش سوزی روز گذشته منطقه بوزین و مره خیل چهارمین آتش سوزی در مناطق تحت مدیریت م


برچسب ها: یگان حفاظت محیط زیست - منطقه حفاظت شده - حفاظت محیط زیست - منطقه حفاظت - منطقه - حفاظت - یگان حفاظت
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده «بوزین و مره خیل»

مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده «بوزین و مره خیل»