مطالب مرتبط:
فرمانده نظامی جدید چین قلبی از آهن دارد!
فرمانده نظامی جدید چین قلبی از آهن دارد!
بزرگترین موج مهاجرت ثروتمندان به چین رسید؛ کدام کشور آهن ربای ثروت جهان شد
چین اولین فرمانده جنگی هوش مصنوعی را ساخت
اولین فرمانده نظامی هوش مصنوعی جهان ساخته شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 19:052024-06-20بين الملل

فرمانده نظامی جدید چین قلبی از آهن دارد!


دانشمندان از فرمانده نظامی هوش مصنوعی ساخته شده خود به عنوان یک استراتژیست کارکشته و باهوش یاد می کنند که دارای قدرت تصمیم گیری بالایی است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، براساس گزارش دیجیاتو، دانشمندان چینی ظاهراً یک فرمانده هوش مصنوعی تولید کرده اند! این فرمانده مجازی که در آزمایشگاهی در کالج عملیات مشترک دانشگاه دفاع ملی چین در شهر شیجیاژوانگ نگه داری می شود، می تواند بسیاری از جوانب یک فرمانده واقعی مانند تجربه، الگوهای فکری و شخصیت آن ها را شبیه سازی کند.

 پیش بینی ابتلا به پارکینسون به کمک هوش مصنوعی! براساس گزارش های موجود، این فرمانده هوش مصنوعی هم اکنون در بازی های رایانه ای در حال آزمایش است و دانشمندان ادعا دارند که دارای قدرت فرماندهی بسیار خوبی است و به سرعت رشد می کند.

تیم چینی به رهبری جیا چنکسینگ ، می گویند که فناوری آن ها علیرغم پتانسیل های زیادی که در کاربردهای نظامی دارد، خطرات خود را نیز به همراه دارد.

با پیشرفت هوش مصنوعی، شاهد استفاده از این فناوری در برخی پهپادها و سگ های رباتیک هستیم که به مرور زمان، آزادی حرکت و قدرت بیشتری پیدا می کنند.

با این حال، قدرت اصلی مقرهای فرماندهی همچنان در دستان انسان ها است، اما فناوری جدید دانشمندان چینی هرچند هنوز در مراحل ابتدایی خود به نظر می رسد، م


برچسب ها: فرمانده - هوش مصنوعی - دانشمندان - فرمانده نظامی - مصنوعی - بازی های رایانه ای - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نظامی جدید چین قلبی از آهن دارد!

فرمانده نظامی جدید چین قلبی از آهن دارد!