مطالب مرتبط:
تعامل امام خمینی(ره) با پیروان ادیان الهی بر اساس تعالیم قرآن بود
تعامل امام خمینی(ره) با پیروان ادیان الهی براساس تعالیم قرآن بود
نشست علمی «شخصیت امام خمینی(ره)، روح الهی جهان معاصر» برگزار شد + عکس
امام خمینی(ره) آرزوی انبیای الهی و امامان را برآورده کردند
عزت و اقتدار امروز کشور وامدار اندیشه های الهی امام راحل است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 07:252024-06-03سياسي

امام خمینی یک نور الهی است که هرگز خاموش نمی شود


امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام خمینی رحمت الله علیه یک نور الهی است که هرگز خاموش نمی شود و نام و یاد ایشان همیشه زنده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام خمینی رحمت الله علیه یک نور الهی است که هرگز خاموش نمی شود و نام و یاد ایشان همیشه زنده است.

آیت الله سید نصیر حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: امام خمینی(ره) شخصیت بزرگ و تاریخی بودند که بعد از ائمه اطهار علیه السلام نقش بسیار عمیق و گسترده ای در معرفی اسلام به جهانیان داشتند و اسلام عملی، سیاسی و اجتماعی که همه عرصه های زندگی بشر را مدیریت می کند به دنیا معرفی کرد.

وی اظهار کرد: در دنیایی که همه افکار و ایده هایی که به دنبال آسایش و آزادی انسان ها هستند به بن بست رسیده اند و انسان را در یک تنگنای عمیق و خطرناک قرار داده اند و به بهانه خدمت به بشریت خیانت بزرگی با نام مقدس آزادی انسان در حق آن انجام می دهند، همین طور این افکار قصد داشتند اسلام را مانع پیشرفت و آزادی بشر معرفی کنند، امام خمینی رحمت الله علیه با انقلاب اسلامی به همه این ها پایان داد و اسلام حقیقی، سیاسی و ناب را معرفی کرد.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - نماینده ولی فقیه در استان - امام خمینی - نماینده ولی فقیه - امام جمعه یاسوج - استان کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی یک نور الهی است که هرگز خاموش نمی شود

امام خمینی یک نور الهی است که هرگز خاموش نمی شود