مطالب مرتبط:
فلام ؛ قطعه ای که از بهشت روی زمین افتاده است! (+تصاویر)
فلام ؛ قطعه ای که از بهشت روی زمین افتاده است!
فروش حدود 31 هزار قطعه سکه در دوازدهمین حراج+قیمت
فروش حدود 31 هزار قطعه سکه در دوازدهمین حراج
فرودگاه آبادان بهشت سرمایه گذاران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 11:152024-06-11اجتماعي

قطعه ای از بهشت در قلب کرمان


وارد محوطه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کرمان که می شوی، در راهروی مقابل کارگاه، فضایی آماده شده که ورود به آن با وضو توصیه می شود.

 اصلاً وضو با نیت قربه الی الله، - خودش نوعی عبادت است و حضور با وضو در برخی مکان ها به خاطر قداست آن مکان هاست تا انسان بهتر بتواند از فیض ارتباط معنوی بهره مند شود.

به همراه چند نفر از خبرنگاران برای زیارت تربت خانه سیدالشهدا علیه السلام در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان دعوت شدیم و اول صبحمان را با حال و هوای معنوی آغاز کردیم.

یکی از مسئولان ستاد در این بازدید خبرنگاران را همراهی و توضیحاتی درباره مجموعه نمایشگاهی تربت خانه ستاد عتبات کرمان ارائه کرد و گفت: مجموعه نمایشگاهی تربت خانه شامل بخش های مختلفی است که در نگاه اول یک سری از قطعات، کاشی ها و خشت های قدیمی و جدید از حرم مطهر حسینی را در معرض چشمان بینندگان قرار می دهد.

110 قطعه کتیبه که یکی از سوره های قرآن کریم روی آن ها نقش بسته، قرار است دور گنبد حرم مطهر نصب شوند که نمونه ای از آن ها در این نمایشگاه به چشم می خورد؛ چهار عدد کتیبه چلیپا که هر کدام شامل 30 خشت هستند و جمعاً 120 عدد خشت را در برمی گیرد و هر کتیبه به نام یکی از اهل بیت علیهم السلام مزین است.


برچسب ها: بازسازی عتبات عالیات - بازسازی عتبات - ستاد بازسازی عتبات عالیات - عتبات عالیات - کرمان - توسعه و بازسازی عتبات - خبرنگاران
آخرین اخبار سرویس:

قطعه ای از بهشت در قلب کرمان

قطعه ای از بهشت در قلب کرمان