مطالب مرتبط:
حضور ایران در نمایشگاه بین المللی ژاپن فرصت مناسب برای معرفی محصولات تولیدی این کشور است
مکالمه تلفنی سران ایران و روسیه/ تاکید مخبر بر اهمیت تحکیم مبانی حقوقی همکاری های فی مابین/ ایران مصمم به اجرای همه توافقات فیمابین در بخش های مختلف است/ پوتین: سند جامع همکاری های دو کشور را مبنای حقوقی مناسبی برای توسعه روابط فیمابین است
شرایط انتقال دانشجویان ایران به خارج از کشور اعلام شد +جزییات
مسعود کرباسیان: حمایت از تولید، اولویت دولت باشد / به سیستم بانکی امیدی ندارم / بورس به وضعیت فاجعه باری رسیده / برنامه هفتم نیاز به بازنگری دارد / ایران خانه ماست بی تفاوتی وضعیتمان را تغییر نمی دهد
اگر می خواهید ایران بمانید، باید دور هم جمع شویم و کشور را بسازیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1403 ساعت 17:202024-06-14بين الملل

بارزانی: ایران یک کشور همسایه مهم ماست


نچیروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان عراق با تشکر از حمایت ایران از عراق و اقلیم کردستان بر روابط خوب دو کشور تاکید کرد و ایران را کشوری مهم و همسایه توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نچیروان بارزانی ظهر امروز جمعه در شهر اربیل با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه ایران و هیئت همراه دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس اعلام دفتر رییس اقلیم کردستان، در این دیدار طرفین بر اهمیت روابط ایران با عراق و اقلیم کردستان بر اساس حسن همجواری و منافع مشترک تاکید و تمایل متقابل خود را برای توسعه این روابط به ویژه در زمینه های اقتصادی و تجاری اعلام کردند.

باقری به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران از اقلیم کردستان برای ارائه تسهیلات به زائران ایرانی هنگام زیارت قبور و اماکن متبرکه جنوب عراق از طریق اقلیم کردستان تشکر کرد.

نچیروان بارزانی نیز با تشکر از حمایت ایران از عراق و اقلیم کردستان بر روابط خوب دو کشور تاکید کرد و ایران را کشوری مهم و همسایه توصیف کرد و در این راستا بر روابط بلندمدت ایران و اقلیم تاکید کرد.

دیدار باقری و رییس اقلیم کردستان عراق موضوعات منطقه ای و مسائل مشترک از دیگر مباحث مطرح شدهاین جلسه بود که تعدادی از مقامات اقلیم کردستان نیز حضور داشتند.


برچسب ها: اقلیم کردستان - کردستان - نچیروان بارزانی - ایران - اقلیم - بارزانی - رییس اقلیم کردستان عراق
آخرین اخبار سرویس:

بارزانی: ایران یک کشور همسایه مهم ماست

بارزانی: ایران یک کشور همسایه مهم ماست