مطالب مرتبط:
برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در حرم مطهر رضوی
فیلم| آیین بزرگداشت شهدای خدمت در مسجدگوهرشاد
ادای احترام وابستگان نظامی به شهدای خدمت
ادای احترام وابستگان نظامی خارجی به شهدای خدمت
بزرگداشت شهدای خدمت در دانشگاه شهید ستاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 09:202024-05-29سياسي

امروز خون مطهر شهدای خدمت به رگ های آزادگان عالم تزریق خواهد شد


دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری گفت: امروز و در ایام شهادت آیت الله رییسی مسئله مقاومت یک مسئله جهانی است که شعار مرگ بر اسراییل به زبان فارسی از دانشگاه های جهان به گوش می رسد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری گفت: امروز و در ایام شهادت آیت الله رییسی مسئله مقاومت یک مسئله جهانی است که شعار مرگ بر اسراییل به زبان فارسی از دانشگاه های جهان به گوش می رسد.

امروز خون های مطهر شهدای خدمت به ویژه سیدالشهدای خدمت به رگ های آزادگان عالم تزریق خواهد شد و به فضل الهی در بُعد جهانی شاهد اتفاقات بزرگ خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت پناه در گفت وگو با ایسنا با تسلیت شهادت حزن انگیز و جانسوز رییس جمهور محبوب و مردمی و همراهانش و با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از تعابیری همچون اندوه و تأسف فراوان در خصوص شهادت شهید آیت الله رییسی استفاده کردند، اظهار کرد: ایشان ماجرا را به خبر تلخ و درگذشت شهادت گونه تعبیر کردند و این تعابیر از دهان مبارک کسی است که هیچ گونه تعارف در به کارگیری اصطلاحات و الفاظ ندارد و تا امروز با شجاعت و انصاف، سرسوزنی به کسی باج نداده است.


برچسب ها: کانون های فرهنگی هنری - چهارمحال وبختیاری - کانون های فرهنگی - دانشگاه های جهان - شهدای خدمت - آیت الله رییسی - مرگ بر اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

امروز خون مطهر شهدای خدمت به رگ های آزادگان عالم تزریق خواهد شد

امروز خون مطهر شهدای خدمت به رگ های آزادگان عالم تزریق خواهد شد