مطالب مرتبط:
بازداشت کلاهبردار 2 میلیون و 500 هزار دلاری
فوری / شرایط ثبت نام وام 500 میلیون تومانی بانک رفاه + مبلغ اقساط
فروش یک نقاشی 12 میلیون دلاری
جنگ بزرگ به نفع جم جمع شد/بدهی 872 میلیون دلاری پتروشیمی مهر
افتخاری دیگر از بانک پاسارگاد؛ کسب رتبه 218 در میان 500 برند برتر بانکی جهان؛ معرفی بعنوان باارزش ترین برند بانکی ایرانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 16:302024-06-01حوادث

بازداشت کلاهبردار 2 میلیون و 500 هزار دلاری


فردی که تحت پیگرد مراجع قضایی یکی از کشورهای همسایه به اتهام کلاهبرداری به مبلغ 2 میلیون و 500 هزار دلار بود، پس از بازداشت در تهران، برای رسیدگی پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

- رییس پلیس بین الملل فراجا از بازداشت فرد ایرانی به اتهام کلاهبرداری 2 میلیون و 500 هزار دلاری در یکی از کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پلیس سردار مجید کریمی در این باره اظهار داشت: فردی که تحت پیگرد مراجع قضایی یکی از کشورهای همسایه به اتهام کلاهبرداری به مبلغ 2 میلیون و 500 هزار دلار بود، پس از بازداشت در تهران، برای رسیدگی پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: متهم به عنوان مدیرکل شرکتی در یکی از کشورهای همسایه مشغول به کار بوده و با تبانی حسابدار اصلی شرکت اقدام به کلاهبرداری از آن شرکت به میزان 2 میلیون و 500 هزار دلار در قالب فروش غیرقانونی محصولات شرکت کرده است.

این مقام انتظامی افزود: پس از شکایت شاکی پرونده در کشور همسایه و اعلام اینترپل، کشور مربوطه اعلان قرمز یا حکم جلب بین المللی علیه وی صادر شد و شناسایی و دستگیری نامبرده را از پلیس بین الملل تهران درخواست نمود که پس از انعکاس موضوع به مرجع قضایی کشورمان در نهایت این فرد هفتم خرداد ماه در تهران شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.


برچسب ها: کشورهای همسایه - کلاهبردار - مراجع قضایی - کلاهبرداری - میلیون - بازداشت - همسایه
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت کلاهبردار 2 میلیون و 500 هزار دلاری

بازداشت کلاهبردار 2 میلیون و 500 هزار دلاری