مطالب مرتبط:
پیکر رییسی بر روی زمین بوده برخی رپورتاژ تبلیغاتی آماده کردند/ همان روز شهادت رییسی گفتم ما قربانی دادیم اما ریشه های نظام مستحکمتر می شوند
عکس/ استایل زمین تا آسمان متفاوت جنیفر در پاریس حسابی سوژه شد!
تجلیل از پیشکسوت زمین شناسی ایران در یک همایش علمی
وعده اقتصادی جدید قالیباف ؛ این بار مسکن و زمین
گزارش تصویری| بیگانگان در اعماق تاریکی زمین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 10:302024-06-08سياسي

شناسایی 362 هزار هکتار زمین در قالب ابرپروژه شهرهای جدید ساحلی


شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید برای توسعه اقتصاد دریا محور و در قالب طرح نهضت ملی مسکن، اقدام به شناسایی بیش از 362 هزار هکتار مساحت در شهرهای جدید ساحلی جنوب کشور کرد.

- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید برای توسعه اقتصاد دریا محور و در قالب طرح نهضت ملی مسکن، اقدام به شناسایی بیش از 362 هزار هکتار مساحت در شهرهای جدید ساحلی جنوب کشور کرد.

سعید غفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با ابتکار وزارت راه و شهرسازی و همزمان با اجرای برنامه نهضت ملی مسکن و با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) برای توسعه اقتصاد دریا محور، شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید کشور، اقدام به شناسایی بیش از 362 هزار هکتار مساحت در قالب شهرهای جدید ساحلی در سواحل جنوب کشور کرد.

وی افزود: این مساحت علاوه بر 102 هزار هکتار مساحت تأمین شده برای نهضت ملی مسکن بوده و بستری برای رفع دغدغه مردم و دولتمردان در خصوص تأمین زمین و مسکن پایدار برای سالهای آتی است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تاکید کرد: علاوه بر این موارد، تنوع بخشی به فعالیت های اقتصادی و اشتغال زا در سواحل جنوبی کشور، افزایش توان رقابتی کشور در اقتصادی منطقه ای و بین المللی، توانمندسازی جامعه محلی و ایجاد فرصت های پایدار برای توسعه شهری و روستایی در


برچسب ها: شهرهای جدید - شناسایی - جدید - هکتار - راه و شهرسازی - معاون وزیر راه و شهرسازی - هزار
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 362 هزار هکتار زمین در قالب ابرپروژه شهرهای جدید ساحلی

شناسایی 362 هزار هکتار زمین در قالب ابرپروژه شهرهای جدید ساحلی