مطالب مرتبط:
خودکفایی کهگیلویه و بویراحمد درتولید مرغ و احیای 27 واحد مرغداری رهاورد دولت سیزدهم
فیلم| تحقق آرزوی خانه دارشدن جوانان گلستانی در دولت سیزدهم
تکمیل و تحویل 9 پروژه شامل بیمارستان، ورزشگاه و خانه های سازمانی در دولت سیزدهم
آخرین تغییرات قیمت طلای جهانی
وعده اینفانتینو در فاصله 2 سال تا جام جهانی 2026: «شگفت زده خواهید شد» + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 11:452024-06-12سياسي

احیای خانه المپیادی ها بعد از 13 سال و کسب30 مدال طلای جهانی در دولت سیزدهم


وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید به احیای خانه المپیادی ها بعد از 13 سال، از کسب30 مدال طلای المپیادهای علمی جهانی در 2 سال اول دولت سیزدهم خبر داد و گفت: - وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید به احیای خانه المپیادی ها بعد از 13 سال، از کسب30 مدال طلای المپیادهای علمی جهانی در 2 سال اول دولت سیزدهم خبر داد و گفت: ساخت و تجهیز ساختمان باشگاه دانش پژوهان جوان، ایجاد تشکیلات اداری و احیای ردیف بودجه این سازمان در دولت سیزدهم با نگاه ویژه رییس جمهور شهید، 13 سال پس از انحلال مجدد برقرار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضامراد صحرایی در صفحه ویراستی اش نوشت: همین چند سال قبل بود که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در واکنش به یک گزارش در مورد المپیادهای دانش آموزی فرمودند جایگاه کشور در المپیادها هم بایستی پیش برود که حالا ایشان گفتند که مثل گذشته است؛ مثل کدام گذشته؟ چون در این سال های اخیر خیلی برجسته نبوده؛ اگر چنانچه مثل این سال ها باشد، این تعریف نیست؛ اگر مثل سال های قبل باشد که آن وقت خب هم تعداد مدال ها، هم رنگ مدال ها خیلی برجسته تر بود، آن البته خوب است.

پیش از این نیز رهبری در دیدار با معلمان در رابطه با وضعیت ایران در المپیادهای بین المللی فرموده بودند: جایگاه ایران در المپیادهای جهانی حفظ شود که البته من شنیدم در چند رشته تنزل پیدا کرده است.


برچسب ها: دولت سیزدهم - المپیادهای علمی جهانی - وزیر آموزش و پرورش - المپیادهای علمی - آموزش و پرورش - سیزدهم - المپیادهای دانش آموزی
آخرین اخبار سرویس:

احیای خانه المپیادی ها بعد از 13 سال و کسب30 مدال طلای جهانی در دولت سیزدهم

احیای خانه المپیادی ها بعد از 13 سال و کسب30 مدال طلای جهانی در دولت سیزدهم