مطالب مرتبط:
حضور 2500 ناظر در شعب اخذ رای خراسان جنوبی
آخرین اقدامات برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1403/ تعیین 3850 شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت/ 312 شعبه به صورت سیار خواهند بود
پرداخت 85 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به بانوان خراسان جنوبی
ظرفیت انتقال گاز خراسان جنوبی افزایش می یابد
85 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به بانوان خراسان جنوبی پرداخت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 12:052024-06-12سياسي

حضور 2500 ناظر امین در شعب اخذ رای خراسان جنوبی


رییس هیات نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: کار نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با حضور دو هزار و 500 ناظر امین در شعب اخذ رای پیگیری می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس هیات نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: کار نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با حضور دو هزار و 500 ناظر امین در شعب اخذ رای پیگیری می شود.

حجت الاسلام مهدی یعقوبی، صبح چهارشنبه 23 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نظارت همه امور در انتخابات بر عهده شورای نگهبان است، گفت: کار ما بر مدار قانون است و در خراسان جنوبی به یک شبکه نظارت مردمی داریم.

وی افزود: این شبکه نظارت مردمی چهار هزار و 200 ناظر هستند که از این تعداد 900 نفر خانم و سه هزار و 300 نفر از آقایان هستند.

یعقوبی با اشاره به اینکه 2 هزار و 500 ناظر امین و آموزش دیده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان جنوبی فعالیت خواهند داشت، اظهار کرد: تعداد ناظران هر شعبه بسته به شلوغی، شهری یا روستایی و یا ثابت و سیار از بین دو تا پنج نفر متفاوت است.

رییس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه شهروندان تنها با شناسنامه یا کارت ملی می توانند رأی دهند، گفت: برای رأی دادن شناسنامه رأی دهندگان باید جدید و دارای کد ملی ثبت شده در شناسنامه باشد در غیر این صورت باید حتماً کا


برچسب ها: خراسان جنوبی - خراسان - انتخابات - جنوبی - نظارت - نظارت بر انتخابات - شعب اخذ رای
آخرین اخبار سرویس:

حضور 2500 ناظر امین در شعب اخذ رای خراسان جنوبی

حضور 2500 ناظر امین در شعب اخذ رای خراسان جنوبی