مطالب مرتبط:
بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی جهان در چین؛ وسعتی بزرگتر از تهران و نیرویی معادل 5 نیروگاه اتمی بوشهر
پاسخی از حماس درباره طرح جدید آتش بس دریافت نکرده ایم
راه اندازی 3 هزار نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر+فیلم
صدیقی، امام جمعه موقت تهران: اگر رییس جمهور جدید بخواهد تمام استانداران و وزرا را عوض کند موجب خسارت به مردم است/ باید کسی را انتخاب کنید که راه شهید رییسی و طرح های سازنده را ادامه دهد/ حضرت آقا حدود 30 امتیاز به رییس جمهور شهید دادند که سابقه نداشته است
تولید شرکت های خورشیدی چینی متوقف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 09:502024-06-08اقتصادي

چاه های کشاورزی رفسنجان با نصب پنل خورشیدی از طرح مدیریت بار معاف می شوند


صاحبان چاه های کشاورزی که برای تولید برق پنل خورشیدی نصب کنند، از اجرای طرح مدیریت اوج بار در تابستان در بخش کشاورزی معاف می شوند.

- ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: صاحبان چاه های کشاورزی که برای تولید برق پنل خورشیدی نصب کنند، از اجرای طرح مدیریت اوج بار در تابستان در بخش کشاورزی معاف می شوند.

حسین رضایی شامگاه 18 خردادماه در جلسه برنامه ریزی مدیریت مصرف برق رفسنجان اظهار کرد: ناترازی برق و کمبود آن در کشور وجود دارد و دغدغه ای است که گریبانگیر کشاورزان هم شده و باید در این مورد راه چاره ای داشته باشیم تا بیشتر از این کشاورزان دچار خسارت نشوند.

وی گفت: 35 درصد محصول سال گذشته پسته در این شهرستان دچار پوکی شد که 20 درصد آن معادل 20 هزار تن بر اثر خاموشی برق موتورپمپ های کشاورزی بود.

رضایی افزود: برای کمک به کشاورزان در این زمینه مکاتباتی با استانداری کرمان و وزارت نیرو انجام و مقرر شد در کنار اجرای طرح پنل های خورشیدی در بخش صنعت؛ بخش کشاورزی هم دیده شود و کشاورزان هم بتوانند با نصب پنل های خورشیدی ضمن جلوگیری از خاموشی برق تابستانه، به درآمدزایی برسند.

فرماندار رفسنجان گفت: کشاورزان در استان کرمان و رفسنجان در زمینه ارزآوری از ناحیه صادارت محصولات کشاورزی رتبه اول کشور و نیز رتبه دوم تولید محصولات کشاورزی را به دست آورد


برچسب ها: کشاورزی - چاه های کشاورزی - پنل خورشیدی - کشاورزان - مدیریت - خورشیدی - بخش کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

چاه های کشاورزی رفسنجان با نصب پنل خورشیدی از طرح مدیریت بار معاف می شوند

چاه های کشاورزی رفسنجان با نصب پنل خورشیدی از طرح مدیریت بار معاف می شوند