مطالب مرتبط:
روز 238 طوفان الاقصی|بمباران شدید مرکز غزه
بمباران و حملات توپخانه ای جنون آمیز رژیم صهیونیستی به غزه
بمباران و حملات توپخانه ای جنون آمیز اسراییل به غزه
واکنش ستاره پرسپولیس به بمباران رفح + عکس
ترامپ: اگر زمان من بود مسکو را به دلیل حمله به اوکراین بمباران می کردم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1403 ساعت 08:052024-05-31بين الملل

روز 238 طوفان الاقصی/ بمباران شدید مرکز غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 238 روز از جنگ در غزه می گذرد، جنگی که سران اسراییل ورود به چنین باتلاقی را هرگز تا پیش از آغاز جنگ تصور نمی کردند، - با گذشت 238 روز از جنگ در نوار غزه، ارتش اشغالگر اسراییل همچنان به بمباران بی هدف خانه ها و اماکن غیرنظامی و کشتار زنان و کودکان ادامه می دهد؛ شرایطی که نشان از یک بن بست کامل برای اشغالگران دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 238 روز از جنگ در غزه می گذرد، جنگی که سران اسراییل ورود به چنین باتلاقی را هرگز تا پیش از آغاز جنگ تصور نمی کردند، به طوریکه نبرد در غزه به تدریج وارد هشتمین ماه خود می شود و رزمندگان فلسطین همانند روز های اول همچنان به شکار تانک ها و ادوات نظامی ارتش اشغالگر می پردازد.

در این میان صهیونیست ها نیز همچنان با تسلیحات آمریکایی خانه های مسکونی و اموال غیرنظامیان را هدف قرار می دهند؛ از شمال در اردوگاه جبالیا تا مرکز در اردوگاه النصیرات و رفح در جنوب از ساعات بامدادی امروز شاهد حملات هوایی اشغالگران بود که ده ها شهید و مجروح به دنبال داشته است.

در بخش تحولات سیاسی نیز منابع اسراییلی شب گذشته خبر دادند که تل آویو و قاهره در پی فشار های آمریکا برای بازگشایی گذرگاه رفح به عنوان اصلی ترین معبر ورود کمک ها به غزه به توافق رسیده اند؛ هرچند هنوز در خصوص این


برچسب ها: اسراییل - اشغالگر - خبرگزاری - نظامی - بمباران - خانه ها - صهیونیست ها
آخرین اخبار سرویس:

روز 238 طوفان الاقصی/ بمباران شدید مرکز غزه

روز 238 طوفان الاقصی/ بمباران شدید مرکز غزه