مطالب مرتبط:
این کلاغ برای تشکر از صاحبش براش اسکناس آورد | قدردانی کلاغ از بهترین دوست انسانش +ویدئو
تغییر چهره در گذر زمان «عیسی دوست کبری» در سریال خواب در 30 سالگی
شهرام حقیقت دوست پلیس می شود
ویدیویی فوق العاده خنده دار از نحوه جالب خبرسانی ازدواج بازیگر معروف و دوست داشتنی سپند امیرسلیمانی!!!
رکورد خارق العاده برای دوست صمیمی سردار آزمون
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 ساعت 13:102024-05-23سياسي

مرو ای دوست...


پیکر مطهر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهید تبریز در میان سیلی از جمعیت شهرهای شمالغرب کشور از محل میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز تشییع و خاکسپاری شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پیکر مطهر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهید تبریز در میان سیلی از جمعیت شهرهای شمالغرب کشور از محل میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز تشییع و خاکسپاری شد.

میدان شهدای تبریز، از صبح پنجشنبه سوم خرداد ماه مملو از جمعیتی است که برای دومین بار، جهت شرکت در مراسم تشییع شهدای سانحه بالگرد حامل رییس و تعدادی از همراهان به تبریز آمده اند که بی قراری، چشمان اشک بار و همدلی و مهربانی، نقطه اشتراک همه آنان است.

شهادت دو اعتبار تبریز، اتحاد و همدلی میان مردم را به نمایش گذاشته و ازدحام شدید هم سبب نشده است تا کسی تندی کند و همه خواهرانه و برادرانه پشت هم ایستاده اند و راه را به سختی برای ریش سفیدان، خانواده های شهدا و جانبازان باز می کنند.

شاید این رویداد، پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب و دو تن از ائمه جمعه در تبریز، سومین تشییع پرشکوه تاریخ معاصر این شهر باشد.

تصویر امام جمعه ی تکرارنشدنی تبریز در دست اکثر قریب به اتفاق مردم مشاهده می شود، یکی تصویر را با اشک چشمانش غسل می دهد و دیگری آن را محکم به سینه اش چسبانده،


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - آذربایجان شرقی - استان آذربایجان شرقی - تبریز - نماینده ولی فقیه - میدان شهدا - آذربایجان
آخرین اخبار سرویس:

مرو ای دوست...

مرو ای دوست...